En man på jobbet har siktat in sig på mig uppenbarligen. Och det är inget jag uppskattar eller har på något sätt uppmuntrat. Jag har varit ganska off mot de flesta där då jag bara velat överleva jobbet typ, så jag har verkligen inte bjudit in till något, men varit uppfostrad och hälsat och pratar om någon pratar med mig, men inte mer än så. Och ändå har den här mannen på något sätt tolkat det som ett intresse. Helt oombett har jag fått hans nummer och han har bestämt att han ska hälsa på mig på mitt nya (annat) jobb - helt utan att fråga om jag ens vill det (vilket dessutom är högst olämpligt då jag inte jobbar så man som utomstående springer på mig). det känns som en kille som är dålig på att få nobben och jag orkar inte ha jobbig stämning

jobbar som tur är bara 4 pass till där så med lite tur springer jag inte på honom något mer. Funderar seriöst på att säga att jag har pojkvän om jag mot förmodan gör det (det är ingen på jobbet som vet ngt om mitt privatliv så det kan inte komma ut så att säga). Behövde skriva av mig lite