Inte bara nätdejting next part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här finns två tv-apparater. Jag kryper med glädje upp på övervåningen ibland (för där står min gamla goa soffa:p) och ser på tv med alla snacksen ifred och sambon sitter nere och tittar på zombies, hocky eller nått annat värdelöst :D
Jag gillar både zombies och hockey
Vi brukar kunna hitta film som båda gillar på lördagskvällarna

Men VA?! Jag fattar inte. Du är inte kvinnan han är förälskad i för att du, under en resa där du dessutom kämpat med migrän, inte ville mysa tillräckligt med honom? Fattar jag rätt??
Ja men jag hade ju varit otrevlig också! Och inte bett om ursäkt om jag råkat fräsa ifrån... han hade ju gjort allt för att visa hur mycket han älskar mig och jag hade bara varit kall och avståndstagande.

Jag funderar på att låta det här fortgå ett tag och se det som ett socialt experiment.

Det där inlägget visade vem som är bitterkärring

Nu är det inte jag som sitter och skriver massa dömande elakheter om alla som inte tycker som du.

Du får gärna säga toffel.
Det kan ju inte vara så att han tycker att jag är en fantastiskt fin och gullig tjej som han gärna anstränger sig lite extra för.
Du tror kanske att jag är en elak bitchig tjejen och det kan jag absolut vara om det krävs men oftast är Jag en väldigt rar och mjuk tjej som är mån om de personer i min närhet.

Ja men jag hade ju varit otrevlig också! Och inte bett om ursäkt om jag råkat fräsa ifrån... han hade ju gjort allt för att visa hur mycket han älskar mig och jag hade bara varit kall och avståndstagande.

Jag funderar på att låta det här fortgå ett tag och se det som ett socialt experiment.
Nja, det tycker jag är taskigt. Varför inte vara ärlig och gör slut istället?

Nu är det inte jag som sitter och skriver massa dömande elakheter om alla som inte tycker som du.

Det kan ju inte vara så att han tycker att jag är en fantastiskt fin och gullig tjej som han gärna anstränger sig lite extra för.
Du tror kanske att jag är en elak bitchig tjejen och det kan jag absolut vara om det krävs men oftast är Jag en väldigt rar och mjuk tjej som är mån om de personer i min närhet.

Och vad hände med att man måste anpassa sej lite ? Är det bara TJEJER som måste anpassa sej ?
Gör killar det så är de en toffel :eek: :angel:

:sneaky:

Precis det jag skrev om tidigare i tråden.
Tjejer ska göra allt annars är de dåliga. Gör en kille uppoffringar är han en toffel. Fantastisk logik
Nu tycker jag du ska laga honom en önskerätt och sen låta han välja tv-program resten av veckan som den välanpassade tös du är:mad:

Förlåt...inte anpassa, hänsyn heter det vist nu :o

Om jag inte miss fel... Så sa du själv att det är lite för mycket om han alltid ska komma till dig?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 219
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 540
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 441
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka