Alltså jag jobbar ju i ett "väldigt" mansdominerat yrke och alla på jobbet (ja ALLA) vet att jag gillar yngre...
Några undrar varför jag inte går yngre än 18... De tycker tom att jag som gillar yngre BORDE det (de tycker de själva gärna haft en "lärarinna" när de va yngre men näää är ingen lärarinna)
1 det är lagligt MEN näää de kan tom räknas som olagligt i Sverige även om man är byxmyndig som 15 åring
2 bara nej
MEN har spanat in en 17 åring som fyller år på alla hjärtans dag som jag nog skulle kunna se när han fyllt år :P Det skulle ju i särklass va den yngsta jag varit med (nu är den yngsta en som fyllde 18 i dec förra året) Och nej det är ingen tävling om "yngst" men han är helt klart min typ...
Och ja jag är 41 (än så länge) OCH 18 åringen (en annan) är fortfarande det bästa sexet jag haft på LÄNGE ! Skulle lätt vilja ha mer med honom... Så jag säger KÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!!
Även om han är ung innebär inte att han är dålig

Tro mej dålig i sängen har inget med åldern att göra ...
(även om det i mycket hjälper till, det kan jag hålla med om ,...)
Och om det är ren kåthet så HA KUL !!! Om han vill va med dej stressa inte... Ta de lugnt å kolla av.. Många killar får inte upp den när de väl kommer till den "biten" de blir som "för nervösa/spända" så de VILL men kan inte

(inte så kul som de låter )
Jag är av åsikten sex ÄR KUL och det är inte "hela livet" om det inte funkar ... Men vill de så gör de om och gör rätt... Är det "tråkiga" så springer de iväg med svansen mellan benen (skit tråkiga faktiskt) ...
Som idrott på mellanstadienivå... Du har ett mål men vill samtidigt att alla har roligt