Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att det inte låter jämbördigt, tror jag. Det låter som att ta nån som är för ung för att fatta. Eller nåt.
Förstår vad du menar, och jag formulerade mig nog lite så med flit. Även om han är väldigt smart och rolig på alla sätt och vis - och ingen oskuld på något sätt - så är han väldigt ung när det kommer till vissa saker. T ex har han blivit lite generad när vi har pratat sex (på kompisbasis) och det säger mig ju att han inte alls är på samma nivå...

Jaja, av helt andra skäl förutom dessa är det inte lämpligt. Om/när dessa andra skäl försvinner kanske han har mognat på sig. :up:

Är det sant? Hur funkar det?

Man får dejta i bekantskapskretsen;)

Min MAN/MAKE är faktiskt ytligt bekant med mitt ex, de har delvis samma yrke. Mitt ex var i samma branch som goda vänner.
Häpp! Jag hade lite koll innan det ledde nånstans.

Jag har sjukt dålig radar och är expert på att kära ner mig i poeter och misslyckade musiker eller halvkriminella mc-klubbsnissar (just det, en mormon också, det var intressant), så jag kräver referens efter några misslyckade försök.

Jag har sjukt dålig radar och är expert på att kära ner mig i poeter och misslyckade musiker eller halvkriminella mc-klubbsnissar (just det, en mormon också, det var intressant), så jag kräver referens efter några misslyckade försök.
Ah, jag förstår. Ja hade jag råkat dejta en mormon hade jag också hållit mig till dem jag hade referenser på :D

Förstår vad du menar, och jag formulerade mig nog lite så med flit. Även om han är väldigt smart och rolig på alla sätt och vis - och ingen oskuld på något sätt - så är han väldigt ung när det kommer till vissa saker. T ex har han blivit lite generad när vi har pratat sex (på kompisbasis) och det säger mig ju att han inte alls är på samma nivå...

Jaja, av helt andra skäl förutom dessa är det inte lämpligt. Om/när dessa andra skäl försvinner kanske han har mognat på sig. :up:

Alltså jag jobbar ju i ett "väldigt" mansdominerat yrke och alla på jobbet (ja ALLA) vet att jag gillar yngre...
Några undrar varför jag inte går yngre än 18... De tycker tom att jag som gillar yngre BORDE det (de tycker de själva gärna haft en "lärarinna" när de va yngre men näää är ingen lärarinna)
1 det är lagligt MEN näää de kan tom räknas som olagligt i Sverige även om man är byxmyndig som 15 åring
2 bara nej

MEN har spanat in en 17 åring som fyller år på alla hjärtans dag som jag nog skulle kunna se när han fyllt år :P Det skulle ju i särklass va den yngsta jag varit med (nu är den yngsta en som fyllde 18 i dec förra året) Och nej det är ingen tävling om "yngst" men han är helt klart min typ...

Och ja jag är 41 (än så länge) OCH 18 åringen (en annan) är fortfarande det bästa sexet jag haft på LÄNGE ! Skulle lätt vilja ha mer med honom... Så jag säger KÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!!
Även om han är ung innebär inte att han är dålig ;) Tro mej dålig i sängen har inget med åldern att göra ...
(även om det i mycket hjälper till, det kan jag hålla med om ,...)

Och om det är ren kåthet så HA KUL !!! Om han vill va med dej stressa inte... Ta de lugnt å kolla av.. Många killar får inte upp den när de väl kommer till den "biten" de blir som "för nervösa/spända" så de VILL men kan inte :p (inte så kul som de låter )
Jag är av åsikten sex ÄR KUL och det är inte "hela livet" om det inte funkar ... Men vill de så gör de om och gör rätt... Är det "tråkiga" så springer de iväg med svansen mellan benen (skit tråkiga faktiskt) ...
Som idrott på mellanstadienivå... Du har ett mål men vill samtidigt att alla har roligt ;)

@corzette Men hur kan du föredra unga killar om det är så vanligt att de inte ens kan få upp den? :confused: Jag har seriöst aldrig nånsin legat med nån som inte kunde få upp den. Hade aldrig fortsatt med yngre killar (om jag hade varit inne på sånt) om det där var ett återkommande problem.

Jag måste säga att jag tycker att det är väldigt creepy att höra att du som 41 årig kvinna sitter och spanar in en sjuttonåring. Alltså, visst, det är inte olagligt. Men det ger mig otroligt obehagliga vibbar.

Alltså jag jobbar ju i ett "väldigt" mansdominerat yrke och alla på jobbet (ja ALLA) vet att jag gillar yngre...
Några undrar varför jag inte går yngre än 18... De tycker tom att jag som gillar yngre BORDE det (de tycker de själva gärna haft en "lärarinna" när de va yngre men näää är ingen lärarinna)
1 det är lagligt MEN näää de kan tom räknas som olagligt i Sverige även om man är byxmyndig som 15 åring
2 bara nej

MEN har spanat in en 17 åring som fyller år på alla hjärtans dag som jag nog skulle kunna se när han fyllt år :P Det skulle ju i särklass va den yngsta jag varit med (nu är den yngsta en som fyllde 18 i dec förra året) Och nej det är ingen tävling om "yngst" men han är helt klart min typ...

Och ja jag är 41 (än så länge) OCH 18 åringen (en annan) är fortfarande det bästa sexet jag haft på LÄNGE ! Skulle lätt vilja ha mer med honom... Så jag säger KÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!!
Även om han är ung innebär inte att han är dålig ;) Tro mej dålig i sängen har inget med åldern att göra ...

Och om det är ren kåthet så HA KUL !!! Om han vill va med dej stressa inte... Ta de lugnt å kolla av.. Många killar får inte upp den när de väl kommer till den "biten" de blir som "för nervösa/spända" så de VILL men kan inte :p (inte så kul som de låter )
Jag är av åsikten sex ÄR KUL och det är inte "hela livet" om det inte funkar ... Men vill de så gör de om och gör rätt... Är det "tråkiga" så springer de iväg med svansen mellan benen (skit tråkiga faktiskt) ...
Som idrott på mellanstadienivå... Du har ett mål men vill samtidigt att alla har roligt ;)
Oj, 18-åringar är ju pyttesmå. :o Den här killen har iaf klättrat över 20-strecket. :p

Jag brukar inte generellt dras till yngre killar, men den här killen är en sån charmboll att jag bara smälte. Attraktion har ingen ålder? :p

Trosepisoderna har dock kommit när han visat prov på ovanlig mognad... Jag kanske egentligen är attraherad av mannen jag tror att han kommer bli om 5 år. :D

2 bara nej

Blir du attraherad av äldre någon gång? Alltså äldre än tonåringar?
Jag är i din ålder och har svårt att se en 17- åring på det sättet, dvs som någon jag skulle ha sex med.

@corzette Men hur kan du föredra unga killar om det är så vanligt att de inte ens kan få upp den? :confused: Jag har seriöst aldrig nånsin legat med nån som inte kunde få upp den. Hade aldrig fortsatt med yngre killar (om jag hade varit inne på sånt) om det där var ett återkommande problem.

Jag måste säga att jag tycker att det är väldigt creepy att höra att du som 41 årig kvinna sitter och spanar in en sjuttonåring. Alltså, visst, det är inte olagligt. Men det ger mig otroligt obehagliga vibbar.

Och det får stå för dej...

Jag spanade inte in honom som 17 åring, det stod 24, men kollade upp honom och fick reda på då att han va 17... Så sa då till honom att jag inte "går på" under 18...

Och angående få upp den eller inte... Har inte hittat en enda över 32 som jag "klickat" ja på, (nån kanske) på 6-7 år.... Sorry men de funkar inte med äldre för mej... (även om åldern bara är en siffra) och jag har turen att se yngre ut... Umgås mest med yngre dessutom (under 30 där med)

Så även om "Nån" ser de som creepy att jag som snart 42 stöter på 18åringar så är det inte mkt jag bryr mej om... Och inte heller nån av mina vänner eller ens familj ... Det är ingen hemlighet varken i min familj eller vänkrets !

Det är ingen hemlighet varken i min familj eller vänkrets !
Nej, jag har förstått att det här är nånting du gärna pratar om.

Jag förstår inte varför man som vuxen människa uppskattar att ligga med någon som är otroligt nära att vara barn, tonåring. Som är så ung och orolig att han inte ens kan få upp den, som man ska ha tålamod med för att han är så liten och oerfaren. Hela grejen är bara SÅ himla märklig för mig.

Skulle jag vara tänd på nån och få veta att han var 17 hade jag blivit fullkomligt avskräckt. Och äcklad. Och då är jag mer än 10 år yngre än dig.

Each to his own men i och med att du skriver här och verkar tycka att det är en kul grej att prata om får du nog leva med att du kan få reaktioner.

Blir du attraherad av äldre någon gång? Alltså äldre än tonåringar?
Jag är i din ålder och har svårt att se en 17- åring på det sättet, dvs som någon jag skulle ha sex med.

Inte varit med nån äldre än 30 på minst 7 år ... Men kan klicka ja på nån enstaka över 30 strecket ... men ofta definitivt inte... exet va 13 år yngre... (5år sen nu)
Dejtade en 72a (alltså 2 år äldre än mej) för ca 10 år sen... men sen dess .... näää.... Och han såg def yngre ut än han va ...

Inte varit med nån äldre än 30 på minst 7 år ... Men kan klicka ja på nån enstaka över 30 strecket ... men ofta definitivt inte... exet va 13 år yngre... (5år sen nu)
Dejtade en 72a (alltså 2 år äldre än mej) för ca 10 år sen... men sen dess .... näää.... Och han såg def yngre ut än han va ...
Vad är det som du gillar med de unga?

Nej, jag har förstått att det här är nånting du gärna pratar om.

Jag förstår inte varför man som vuxen människa uppskattar att ligga med någon som är otroligt nära att vara barn, tonåring. Som är så ung och orolig att han inte ens kan få upp den, som man ska ha tålamod med för att han är så liten och oerfaren. Hela grejen är bara SÅ himla märklig för mig.

Skulle jag vara tänd på nån och få veta att han var 17 hade jag blivit fullkomligt avskräckt. Och äcklad. Och då är jag mer än 10 år yngre än dig.

Each to his own men i och med att du skriver här och verkar tycka att det är en kul grej att prata om får du nog leva med att du kan få reaktioner.

Att jag pratar om det är för att jag inte anser att det är nån "tabu"... Varför ska jag inte kunna "skriva" om mina "ragg" ??? Och som i frågeställningen... NÄ det ÄR helt ok att bli "kåt" på nån som är avsevärt yngre... Varför ska frågeställaren känna av "såna som dej" att det är creepy att hon blir kåt på en så mkt yngre kille ?
Det är lagligt... vi pratar om myndig ålder och man får ha vilka sexuella preferenser som helst...

Jag är personligen inte inne på wetsex eller BDSM och skulle aldrig testa det men ser för det inte ner på de som håller på med det eller har det som preferens... Lika lite som jag tycker illa om gay, poly eller andra "konstiga" konstellationer som kan anses creepy av många... Smaken är som baken... Vad du tycker är creepy tycker nån annan är bäst och tvärtom... Fast som sagt jag vill gärna tro att jag är mindre fördomsfull än att tycka att va andra tycker om i sängen är creepy...

Att jag pratar om det är för att jag inte anser att det är nån "tabu"... Varför ska jag inte kunna "skriva" om mina "ragg" ???
Jag har inte sagt att du inte ska prata om dina ragg. Jag säger bara att om du gör det så kan det hända att nån reagerar. Skulle nån av bukemännen säga att han föredrar nyss fyllda 18-åringar som man får ta det lugnt och försiktig med för de är så oerfarna och lätt får ont skulle jag definitivt och utan tvekan säga nåt. För mig är det samma sak när du skriver om dessa gymnasiekillar som inte kan få upp den för att de är så oerfarna, unga och nervösa.

För mig är det en sak att råka ligga med nån och sen få veta att hoppsan han var bara 18 men att konsekvent gå på unga och ha det som en kink, jo det kommer jag nog alltid att reagera på.

Jag har inte sagt att du inte ska prata om dina ragg. Jag säger bara att om du gör det så kan det hända att nån reagerar. Skulle nån av bukemännen säga att han föredrar nyss fyllda 18-åringar som man får ta det lugnt och försiktig med för de är så oerfarna och lätt får ont skulle jag definitivt och utan tvekan säga nåt. För mig är det samma sak när du skriver om dessa gymnasiekillar som inte kan få upp den för att de är så oerfarna, unga och nervösa.

För mig är det en sak att råka ligga med nån och sen få veta att hoppsan han var bara 18 men att konsekvent gå på unga och ha det som en kink, jo det kommer jag nog alltid att reagera på.

Just gymnasiekillarna har inte haft det problemet... De killarna har oftast vart runt 22-25 så ser inte de relevanta i den frågeställningen...
Och om nån 42 kille får ligga med 18åringar så skulle många ha åsikter... Men 18åringen (tjejen) är förhoppningsvis med på det hela... Tro mej... Jag våldtar ingen ... Långt ifrån !
Jag är inte det minsta "dominant" i sängen om man ska gå in på de bitarna..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Hej! Jag har pratat med en kille på snapchat fram och tillbaka flera månader. Vi har pratat om att träffas och sova ihop,äta middag...
Svar
10
· Visningar
1 036
Senast: anonymys22
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 331
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske... 2 3
Svar
57
· Visningar
5 736
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 993
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka