Vad betyder det?För egen del håller jag mig till 1/3 : 2/3.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad betyder det?För egen del håller jag mig till 1/3 : 2/3.![]()
Handlar det om att 18-åringen vill jobba så lite som möjligt? Eller ha högre standard?Jag vet 18-åringar som ville träffa en äldre man för att han hade bättre inkomst än jämnåriga och att de själva då inte skulle behöva försörja sig själva lika mkt som med en jämnårig man. Det tycker jag låter lite sorgligt,
Sorry, syftade litet oklart på något jag själv skrivit om förut - mitt åldersspann ligger till en tredjedel över och två tredjedelar under min egen ålder.Vad betyder det?
Handlar det om att 18-åringen vill jobba så lite som möjligt? Eller ha högre standard?
Ah, typ som två år äldre och fyra år yngre? Fast gissningsvis lite vidare.Sorry, syftade litet oklart på något jag själv skrivit om förut - mitt åldersspann ligger till en tredjedel över och två tredjedelar under min egen ålder.![]()
Det går inte alls... Killen jag varit på dejt med två gånger slutar som vanligt höra av sig efter ett tag mitt i en sms konversation, återkommer 2-3 dagar senare. Nu får de va nog, kommer inte svara honom igen.Ja, för att återgå till huvudämnet, hur går det med dejtandet för allihop?
Inte "konstigt"Whey, en till tråd där användare känner ett stort behov av att få tala om att HBT/poly är "konstigt". Fast inte att de tycker det, utan att "andra" gör det. Men de måste fortfarande få säga det ...
Vem har skrivit det?Whey, en till tråd där användare känner ett stort behov av att få tala om att HBT/poly är "konstigt". Fast inte att de tycker det, utan att "andra" gör det. Men de måste fortfarande få säga det ...
Jag tror inte "kan" utan snarare skulle önska. Själv tycker jag mest det är sorgligt.Dels tror jag att han underskattar yngre kvinnors smartness väsentligt.Dels tycker jag att det låter svinläskigt att han bara kan vara ihop med de som ser honom som överlägsen dem själva.
Jämbördig var min tolkning. inte hans ord, förlåt! Jag tror han vill känna sig behövd och beundrad, inte nödvändigtvis överlägsen på ett dominant sätt.Tror inte det är en ovanlig företeelse hos män alls faktiskt. Det ovanliga är väl i så fall att han erkände det rakt ut utan omsvep.
Lustigt dock att han formulerar att "känna sig som en jämbördig" när han letar partners som ser upp till honom. Det han är ute efter är ju i så fall att känna sig överlägsen. Vilket inte heller är ovanligt enligt min erfarenhet.
Inte "konstigt"
Bara lite utanför normen
Sen kan en ju fråga sig varför det är okey för dig att känna dig kränkt (och säga det) bara för att ämnet tas upp...
När en annan människa som har en sexualitet som ligger lite utanför normen ... Mer eller mindre måste "förvara sin sexualitet ?
Varför är det ena rumsrent och inte det andra.
Hyckleri i stora mått, skulle jag säga.
Personligen skiter jag fullständigt i vem som knullar vem, det är inte min ensak
Tvi, för hyckleriet![]()
Aha ok.
Aha ok.
Det är så många diskussioner nu parallellt i tråden så jag hinner inte med![]()
Hmmmm.... Nu känner jag mannen I fråga ganska nära sedan många år och skulle inte alls säga att han är en suspect och läskig individ. Tvärtom blev jag väldigt förvånad över hans bekännelse, fick snarare en känsla av att han vill bli behövd och betyda nåt för någon, vilket inte nödvändigtvis behöver betyda att man har suspekta baktankar. Eller är en mansgris. Den inte helt sällsynta varianten av mansrollen är ju egentligen ganska tragisk, på samma sätt som det är tragiskt när en partner väljer att inta rollen som den som "behöver" och vill vägledas för att känna sig trygg (kanske).Jag tycker att det du berättar om honom tydligt visar att han är just suspekt och läskig. Att du inte tycker det, eller att han inte framstår sådan vid vanligt umgänge, visar ju bara hur mycket läskigheter som ryms inom den manliga könsrollen utan att någon lyfter ett ögonbryn åt saken.
Lite i samma härad som "jag har inget emot bögar, DET RÖR MIG INTE I RYGGEN VAD FOLK GÖR I SÄNGEN"Whey, en till tråd där användare känner ett stort behov av att få tala om att HBT/poly är "konstigt". Fast inte att de tycker det, utan att "andra" gör det. Men de måste fortfarande få säga det ...
Var har jag skrivit att det är konstigt, visa mig det
Tror du inte en bög kan säga...Lite i samma härad som "jag har inget emot bögar, DET RÖR MIG INTE I RYGGEN VAD FOLK GÖR I SÄNGEN"![]()
Var har jag skrivit att det är konstigt, visa mig det
Sen tycker inte jag att du ska dra några slutsatser om min syn på olika sexualiteter
Du har ingen aning om vem jag är eller hur min sexualitet ser ut.