Inte behörig att skriva?

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Saraseal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 977
S

Saraseal

Hej jag är ny här! Försökte posta en tråd under kategorin dressyr, men det står att jag inte är behörig till det? varför inte? jag rider dressyr och är mest intresserad av det, det var därför jag reggade mig här. för att få skriva och läsa om det.. varför är jag inte behörig?:(

Sv: Inte behörig att skriva?

ingen som vet.. lite rörigt ställe det här jag fattar inte mycket

Såvitt jag kan se har du redan postat inlägg i forumet dressyr, så det måste ha uppstått något tillfälligt fel när du provade.
När det knölar för mig, kopierar jag det som jag skrev och släcker ner sidan för att starta om ingen. Brukar funka då.

hmm.. ja inlägg verkar jag kunna göra men jag ville skapa en ny tråd..

Det var inte så att du kanske skrev en stund, och hann bli utloggad medan du skrev? Har du bockat i "kom i håg mig"?
Annars kan det bli så där. Att efter en stunds bukande så blir man utloggad, och då kan man ju inte starta trådar eller svara på inlägg.

nej jag kan fortfarande inte starta tråd! skumt.. men det verkar bara gälla under dressyr.. jag har skapat två trådar unde avel och så den här

Var så för mig med för ca 1 år sedan, på hund sidan. Har dock ej testat där igen.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Shaggy
·
  • Låst
Bukefalos På förekommen anledning så tror jag att det vore bra att sluta mata Trollen. Och med mata så menar jag att uppmuntra så att Trollet... 2
Svar
25
· Visningar
2 010
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 287
Senast: Gunnar
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
52
· Visningar
1 550
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka