Inte en krona till ridsporten

(SVT Västerbottensnytt) De tre stora sporterna i Umeå håvar in i stort sett alla sponsorpengar umeås kommunföretag satsar. Och trots att flera andra sporter har både publikintresse och många utövare får de inte en enda krona av sponsorpengarna Läs mer Curlingföreningen i Umeå lever en...

Läs mer...

Sv: Inte en krona till ridsporten

Med tanke på att Surf fick ca 600 000 kr från fritidsnämnden så vet jag inte om det stämmer?

Sv: Inte en krona till ridsporten

Av fritidsnämnden ja, i artikeln stod det om sponsring
Ännu värre är det för ridsporten, som är den näst populäraste idrotten bland unga kvinnor, som inte får en enda krona av kommunföretagen i Umeå.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
706
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 554
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 875
Senast: Svartkatt
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 422
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V