Inte fått medlemskort och licens?

Solvira

Trådstartare
Imorgon går min första tävling för året och jag har ännu inte fått mitt medlemskort och min licens.

Licensen tänkte jag att jag visar upp den gamla (där licensnumret står), licensunderlaget som är ifyllt och kvittot som visar att jag betalat in.

Men hur ska jag göra ifall de vill se mitt medlemskort, som jag ännu inte fått? :confused:

:bow:

Sv: Inte fått medlemskort och licens?

Ditt licensunderlag är ju undertecknat av någon i din klubb, de har ju då intygat att du har betalat din medlemsavgift! Det kommer inte att bli några problem alls, ta bara med kvittot och underlaget!

NU är jag ju helt virrig! Hade för mig att jag var inne på tävlings-forumet. :confused: :smirk: :crazy:

Hmm, så långt tänkte jag inte ens. Tack!

Jag blir såhär när jag blir nervös, och ibland vaknar jag och kommer på såna här tokiga saker. :p

Vad är det för tävling du ska tävla? Vilken gren och vilken nivå? *nyfiken*

Det är div 3 omg. 1 södra zonen i Uppland. Tävlingen går ute i Håbo och jag ska starta LC:2 och LB:1. Jag har inte så höga förhoppningar, för det är fortfarande träning för oss. :p ;)

Det lär jag behöva! ;) :p Som sagt, vi tränar fortfarande. Mest på att lägga band på nerverna, för här hemma går det utmärkt! :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 521
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 478
Senast: Lavinia
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 390
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 599
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka