Inte längre inloggad, behövde byta lösen

strawberrysylt

Trådstartare
Någon mer som råkat ur för det kanske?

Jag har ju alltid så att jag inte behöver logga in varje gång utan är alltid inloggad. Nu igår var jag plötsligt inte inloggad utan behövde logga in, vilket inte funkade, utan jag fick byta lösenord (två gånger). Någon som försökt hacka eller vad...?

:S
 
Någon mer som råkat ur för det kanske?

Jag har ju alltid så att jag inte behöver logga in varje gång utan är alltid inloggad. Nu igår var jag plötsligt inte inloggad utan behövde logga in, vilket inte funkade, utan jag fick byta lösenord (två gånger). Någon som försökt hacka eller vad...?

:S
Kan de vara så att de rensade cachen för att se de nya smiliesarna och då självklart tappade en del annat?
 

Liknande trådar

Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 411
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
213
Senast: Enya
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 187
Senast: hastflicka
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 090

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp