inte särskilt snyggt...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare vbm
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 342
V

vbm

Haha, modet i ponnyvärlden är ju inte det snyggaste just nu.
Hur kan ryttarna verkligen tycka att det är snyggt med att ha såna plastblommor i håret? Det verkar vara nån fluga med det nu, för det är hur vanligt som helst! Det är ju såna toffsar med ett (oftast) rosa blomknippe som man ser skymtandes under hjälmen. Vad tycker ni?

Snyggt eller? :angel:

Sv: inte särskilt snyggt...

Har inte heller sett! Men det låter onekligen spännande...

:eek: Jag vet vad du menar, jag vet vad du menar! :banana: En ryttare, iof inte ponnyryttare, men ändå, hade en sådan. Det såg väldans töntigt ut...

jo det är på g med blommor. idag såg jag även att man hade satt en rosa blomma på det rosa schabraket *kräksmiley*

uschy ja! Såg flera som hade såna på mantorps ryttarfestival i somras! :crazy:

Lollan skrev:
jo det är på g med blommor. idag såg jag även att man hade satt en rosa blomma på det rosa schabraket *kräksmiley*

Ehm? På G? Där jag bor har det vart mode i ca 1 år..Men jag tycker också det är ruggigt fult..

En sak som är snyggt är däremot att stoppa in håret under hjälmen, det ser mycket prydligare ut enligt mig, fast det är bara snyggt om man har whitaker eller gpa..

ja här har jag inte sett det så mycket förrens nu... vi kanske är lite efter här, vad vet jag?
hur gör man när man ska stoppa in håret? *nyfiken*

nytt kan jag väl inte säga att de e .. alla har ju haft minst ett år nu och jag tycker de börjar bli lite uttjatat, men de kan väl va fint ibland! hade de oxå en period :p men som nån annan sa så tycker jag de e finare att stoppa in håret under hjälmen=)

man gör en hästsvans (inte för hög) och lägger den över huvet (hehe), så att själva tofsen hamnar i den lilla utrymmet som finns där bak på både whitaker och gpa:n..

Jag tycker inte det är hälften så fult som att sätta en bukett i håret :crazy:

usch, det är tokfult! jag spyr på alla hoppeponnyungar som har det. och juniorer också för den delen.
förstår inte varför folk har det. näe, bort med skiten.

Va? Nu förstår jag inte vad du menar kära vän ;)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 637
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka