JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Internet på sniskan dvs fönstret
Av någon anledning så centreras inte vare sig skrivbordsbakgrund eller internetfönstret utan det är förskjutet en liten aning åt vä och uppåt
följkatligen är menyn avskuren åt vä och en svart yta åt höger och nedåt anser datorn "inte finns"
Vad har jag nu råkat komma åt
Sv: Internet på sniskan dvs fönstret
okey inser att det har med det där felmedellandet att göra när jag använder musen att köra med i högerlisten upp och ned
jag halkar av listen och då kommer det där upp som jag inte fattar som har med NVIDIA attgöra
Sv: Internet på sniskan dvs fönstret
Kunde själv
men voffö blev det på detta viset NVIDIA sa det var standard?
Göra i Borlänge?
Fritid Just ja, jag glömde Torsång. Enormt vackert, ett litet gulligt café vid vattnet samt ännu en handelsträdgård @strawberrysylt
athena_arabians
Alldeles nyss
Dejt
Relationer Hör av dig när du känner för det. Jag tror inte att man ska analysera så mycket.
Amha
1 minut sedan
Husvagnsrenovering
Fritid Jag hade absolut låtit det vara, kan bara bli sämre och de här Kabe tycker jag ser helt okej ut utvändigt.
vilde
1 minut sedan
Kattbilder #10
Svar: 617
Visningar: 32 654
Katt
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Extra tungt när det rör sig om en sådan ung hund som känns full av liv, men samtidigt känns det extra viktigt också. Att vänta lite när...
Sel
25 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 169
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Hittills fått 7 naturruvade, tyvärr var det en som jag märkte en eftermiddag att den hamnade efter, jag kollade över den och hittade...
Pilot
45 minuter sedan
Svar: 1 947
Visningar: 188 645
Djur