Internetleverantörer

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare OhNoez
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 32
  • Visningar Visningar 3 325
Sv: Internetleverantörer

Just teknikkunnigheten har de inte "ljugit" om än så länge iaf och inte heller nån kommentar att jag skulle kunna mindre som tjej (i sådana situationer känns det annars skönt att klämma in att jag arbetar som it-konsult).

Men jag hade bla en diskussion med en på tekniska supporten (som skulle hantera ersättningsärenden enligt alla som kopplade runt mig) om erästtning för ökade kostnader när de inte kunde leverera, enligt medarbetaren var det absolut inget de kunde ersätta och ingen annan leverantör gjorde heller det. När jag försökte klämma in att de enligt lagen är skyldig att göra det och att Ktib på sin hemsida även sa så, så ville h*n ha paragraferna det stod i. Däremot kunde h*n inte svara på vilka lagar som just deras "tjänster" omfattades av.

Men jag insåg väl rätt snabbt där att det var fel person att prata med och det gick som sagt bättre med reklamationsavdelningen.

Com hem är ena lurendrejare!
De överlever nog enbart genom att lura sina kunder, det är jag fullkomligt övertygad om.

Svärfars lägenhet kopplades nyligen upp till fibernätet, så det har varit många som vill fånga honom som kund. Com Hem ringde och pratade med honom och han insisterade på att han ville använda det nya fibernätet och inte kabelnätet. Javisst säger Com hem och skickar honom ett svindyrt paket med tv och hela köret. TILL KABELNÄTET.
De är väl inte ens fiberleverantörer?

Sitta och ljuga för en gammal man sådär, som självklart inte vet skillnaden och att tjaffsa tillbaka är det ju inte direkt tal om. Skamlöst. Vet inte hur många andra okunniga i det området som blivit blåsta.

Com hem är ena lurendrejare!
De överlever nog enbart genom att lura sina kunder, det är jag fullkomligt övertygad om.