Sv: Internetleverantörer
Just teknikkunnigheten har de inte "ljugit" om än så länge iaf och inte heller nån kommentar att jag skulle kunna mindre som tjej (i sådana situationer känns det annars skönt att klämma in att jag arbetar som it-konsult).
Men jag hade bla en diskussion med en på tekniska supporten (som skulle hantera ersättningsärenden enligt alla som kopplade runt mig) om erästtning för ökade kostnader när de inte kunde leverera, enligt medarbetaren var det absolut inget de kunde ersätta och ingen annan leverantör gjorde heller det. När jag försökte klämma in att de enligt lagen är skyldig att göra det och att Ktib på sin hemsida även sa så, så ville h*n ha paragraferna det stod i. Däremot kunde h*n inte svara på vilka lagar som just deras "tjänster" omfattades av.
Men jag insåg väl rätt snabbt där att det var fel person att prata med och det gick som sagt bättre med reklamationsavdelningen.
Just teknikkunnigheten har de inte "ljugit" om än så länge iaf och inte heller nån kommentar att jag skulle kunna mindre som tjej (i sådana situationer känns det annars skönt att klämma in att jag arbetar som it-konsult).
Men jag hade bla en diskussion med en på tekniska supporten (som skulle hantera ersättningsärenden enligt alla som kopplade runt mig) om erästtning för ökade kostnader när de inte kunde leverera, enligt medarbetaren var det absolut inget de kunde ersätta och ingen annan leverantör gjorde heller det. När jag försökte klämma in att de enligt lagen är skyldig att göra det och att Ktib på sin hemsida även sa så, så ville h*n ha paragraferna det stod i. Däremot kunde h*n inte svara på vilka lagar som just deras "tjänster" omfattades av.
Men jag insåg väl rätt snabbt där att det var fel person att prata med och det gick som sagt bättre med reklamationsavdelningen.