- Svar: 26
- Visningar: 1 927
Det är ett japanskt företag som har designat de svenska kläderna, både de utskällda fotbollskläderna och de dressar som ska bäras inom kort av Sara Algotsson Ostholt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med, de blå ser ut som det jag kallar "landstingsgrönt", även om jag egentligen inte tror det var landstinget som använde den färgenNågot av det mest fruktansvärda jag sett i genrenAbsolut inte sportigt, det ser ut som illasittande myskläder eller landstingspyjamas! Och den "blå" färgen ser verkligen inte blå ut och jag tror inte min skärm är SÅ off...
Haha ett skratt förlänger livetDet är ett japanskt företag som har designat de svenska kläderna, både de utskällda fotbollskläderna och de dressar som ska bäras inom kort av Sara Algotsson Ostholt.
Nej, den ser ju grön ut?Färgen är inte ens riktigt blå![]()
Sara Algotsson sa den var grön i intervju i p4Nej, den ser ju grön ut?
Kan vi få en länk till Australiens misslyckandeAlltså jag garvade hånfullt inför min Australienska sambo, åt Australiens kläder som såg ut att vara köpta på Kmart........... tills Sverige kom in...
"Skrattar bäst som skrattar sist" liksom![]()
Hade man bett italienare om hjälp hade det inte kunnat gå fel!
Nu ser det ut som om de skulle kunna jobba på en återvinningsstation.
Jaså dem såg jag inte?Men just Italiens kläder var avskyvärda![]()