Bukefalos 28 år!

ionstallera webcam i rum

Nominous

Trådstartare
alltså mina hundar är hemma på dagarna när jag jobbar och jag såg en smidig sak på tv för några månader sen.

det var en familj som hade en massa får och alla skulle till att lamma när som helst. då fick de hjälp av ett programm att lösa deras oroliga tid under lamningsperioder så instalerade dem en webcam i ladugården. så de kunde på kvällen bara slå upp en websida och titta en snabbis på fåren.

såå nu slog det mig att det borde man kunna göra hemma - så man enkelt på jobbet kan slå upp en sida på nätet och bara checka läget hemma. alltså det är en kamera som man kopplar upp på en websida som man sedan bara går in på och sen tittar på.

så min fråga är hur gör man och vad ska man ha för kamera??:D
 
Sv: ionstallera webcam i rum

deeee du!! :D

fan jag som trodde de va nån som hade skrivit nåt vettigt till mig :angel:

nä men det skulle bara vara skönt att man när man känner för det på jobbet bara slå en titt på dem nåra sekunder för att se vad som händer. :laugh:
 
Sv: ionstallera webcam i rum

men då kommer inte du jobba nånting om dagarna utan bara sitta och titta på webbkameran... ;) ;) ;)
 
Sv: ionstallera webcam i rum

haha men jag har så mycket dötid mellan alla samtal så då sitter jag på blocket istället. kan då lika gärna slänga en titt på dem en stund - eller ha dem i bakrunden medan jag jobbar :idea: sitter ju vid datorn hela tiden på jobbet. :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 963
Senast: lundsbo
·
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 185
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 638
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har varit iväg på ett fyradagars yogaretreat. Har aldrig varit på något liknande förut, men wow vad härligt det var!! :love: Temat...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp