Iphone 4 eller Galaxy S3?

Lycanthrope

Trådstartare
Jag står inför valet av dessa 2 just nu (finns inte råd till det allra nyaste och får välja av det som finns på hemsidan där jag har mitt abonnemang).

Jag har en iphone 3gs idag och är väl sisådär nöjd. Jag förstår ju att alla telefoner har fördelar och nackdelar. Kameran är ju bra (om man står still och det är bra ljus), roliga appar, bra att surfa på, dålig att filma med. Inte krånglat direkt förutom att knappen för ljud av/på började krångla för ett par månader sedan och slog av och på sig själv och börjar ibland vibrera helt okontrollerat :p
Skärmen är även sprucken efter en rejäl tappning i isig back, det förstår jag att den gick sönder av :angel:
Jag är väldigt less på itunes, datorn hänger sig ofta när det drar igång osv.

Sambon har tidigare haft samsung, inte så ny såklart, som krånglade med skärmen, och den stängde av sig till och från.
Men han vill nog prova samsung när det är dags för honom att kassera den han har nu (också iphone 3gs).

Det jag vill göra med min telefon är;
Ringa, smsa, mmsa
Surfa, se på youtubeklipp
Använda den som väckarklocka :p

Viktigast av allt; Fota och filma, bra kamera är väldigt viktigt.


Alternativen just nu är som sagt Iphone 4 8GB och Galaxy S3.
Vad är skillnad på Galaxy S3 4g och Galaxy S3, förutom 4g?
Priset är nämligen olika.

Tacksam för svar :)
 
Sv: Iphone 4 eller Galaxy S3?

iPhone 4 är en bra telefon, Samsung Galaxy S3 är en bra telefon. Samsung kräver inte iTunes. Samsung wins. :D

Skämtåsido. Jag är faktiskt mer nöjd med min Samsung än vad jag var med min iPhone 4 och då var jag rakt inte missnöjd med iPhonen. Hade dessutom Mac på den tiden så iTunes funkade rätt bra.

Kameran är riktigt bra och videokameran är även den bra men den har något sämre ljudupptagning än vad jag hade önskat.
 
Sv: Iphone 4 eller Galaxy S3?

Vad gäller iTunes håller jag med er, men jag kopplade in min mobil bara när det kom helt ny programvara så man kan minimera användandet av iTunes :crazy:

Jag har gått från iPhone 4 till Samsung Galaxy S2 (har inte valt själv utan det har varit jobbtelefoner). Det har varit väldigt jobbigt att vänja sig vid Samsungen även om den faktiskt fungerar bra (har inte startat om den mer än någon gång/månad). Men jag skulle lätt välja iPhone igen!
 
Sv: Iphone 4 eller Galaxy S3?

Visst funkar väl en del appar jag nu har på iphone till samsung också? :o

Jag får googla på dom apparna jag tycker om och se.

Men vad är skillnaden på samsung galaxy s3 4g och vanliga s3, utöver 4g? Någon som vet?

Eftersom det skiljer i pris såpass.
 
Sv: Iphone 4 eller Galaxy S3?

Iphone är ute, ivart fall om man ser till vad vi på jobbet har för telefoner. Många som hade iPhone har nu samsung istället då de tycker den är så mycket bättre
 
Sv: Iphone 4 eller Galaxy S3?

Samsung Galaxy S2 är skit tycker jag. Har den som jobbmobil och fy vilket rackel till telefon alltså.

TS:

Jag har en S3:a som jag älskar! Har du möjligt att blippa lite på telefonerna för att känna efter hur du gillar dem?
 
Sv: Iphone 4 eller Galaxy S3?

Det jag gillar bättre med samsung är att det är inga problem att ladda in videoklipp eller musik och att det är en så pass stor skärm så men kan se ett serieavsnitt utan problem. iTunes ställer till det för mkt för mig.
 
Sv: Iphone 4 eller Galaxy S3?

Dotter har gått från iPhone till Samsung och är jättenöjd. Varje gång jag använder iTunes vill jag göra detsamma! :crazy:
 
Sv: Iphone 4 eller Galaxy S3?

Har haft min S3:a sen i augusti förra året och är supernöjd! S4:an har ännu fler roliga grejer, men S3:an duger finfint den också.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp