Iphone som hängt sig

BobberiBoo

Trådstartare
Nu alla som kan mer än mig när det kommer till mobiltelefoner (vilket nästan borde vara varenda människa på forumet), jag behöver hjälp.

I fredags så satte jag min iphone 8 på laddning. När jag kollade till den lördag morgon så var det bara en låst skärm där det stod -för uppdatering tryck på hem knappen. Sagt och gjort, trycker på hem knappen, trycker i min lösenkod och sen inget, nada, silch. En vit skärm med äpplet på och inget mer händer. Sen efter en stund går den tillbaka till låst skärm med samma meddelande.

Har testat att hålla inne startknappen en längre stund. Har testat att hålla inne hemknappen en längre stund. Har även testat att hålla in alla knappar sammtidigt en längre stund. Men i het händer. Samma vita skärm med äpplet lyser och sen låser den sig igen.

Help! Vad gör jag?
 
Iphone har väl en "nödupplivningsfunktion" om du håller inne hemknappen och av/på-knappen samtidigt i 10 sekunder? Googla.
 
Jag lyckades googla fram att iphone 8 tydligen inte har samma reboot tryckningar som de tidigare versionerna. Tydligen ska man trycka volym upp, volym ner, av/påknapp. Skulle gå och testa det men nu har batteriet dött, så satte den på laddning igen och hoppas nu att den hoppar igång igen.
 
Nope. Även efter igångsättning av laddaren så är skärmen vit. Skit telefon. Får testa imorgon med datorn och iTunes annars blir det nig serviceaffär av något slag.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 855
Senast: jemeni
·
Relationer En av killens pappas kompisar ringde killen och undrade lite. Tydligen är pappans telefon avstängd igen, så han går inte att nå. Går...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 778
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 496
Senast: fejko
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp