S
Silverstol
Sv: iPod nano
Haha, men säg det då!
Haha, men säg det då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Messy skrev:ah en kollega nästan iaf... *jobbar på humac apple center*
Meelei ipoden laddar bara i usb med sk. hi-power, sen om det är USB 1 eller USB 2 spelar ingen roll... den måste ge ström
däremot kan du alltid föra över låtar!
när den är monterad i datorn (asså syns i tex. iTunes) så laddar den även om det inte ser så ut, om du "ejectar" den men låter den sitta kvar i datorn så kommer du se att den laddar...
sen ett extratips: om den hänger sig, tryck på knappen i mitten samt på meny (alltså mitten å "upp") å håll in tills ett äpple kommer upp, sen släpper du.. det e reset! bra å veta... typ 80% av alla som har "en trasig ipod" löser man på det sättet
lycka till!
Messy skrev:ah är du norrlänningen
får du oxå dryga kommentarer som: "kan jag ställa en teknisk fråga till dig", sen undrar de typ hur man kopplar in ett tangentbord...
eller att det e 100 dumma, onödiga frågor för att man e tjej å de ska testa en... jag blir så matt.. har börjat bli lite dryg... hehe...
sen hade man ju en egen tråd på 99mac.se hur oserviceminded tjejen i butiken var å otrevlig osv osv osv.. ah jag höll på å döda dem... idioter... jag vet exakt vilka de var dessutom... suck suck suck....
så gnällde en på att jag gav fel batteri till honom, han visste ju fan inte ens vilken dator han hade, så jag sa "testa det här så slipper du komma tillbaka om det visar sig att det är rätt", i hans tråd stod det "hon orkade inte ens titta om hon tog rätt batteri" sen i ett mail "spara tid åt DIG kanske".. eh... jaja...
nyccs skrev:Aha! Så du är den andra tjejen
Jobbar också på ett Apple center nämligen, fick höra av en kille att det tydligen bara finns 2 tjejer i Sverige som jobbar i butik.
Skoj!