• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare peace
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 434

peace

Trådstartare
Vi ska åka till Irland vecka 13. Vi tänkte hyra bil på plats och sen åka runt. Vi tänkte inte boka boende i förväg, då vi inte vill vara styrda av att åka si och så långt varje dag, utan mer kunna bestämma efter resans gång. Tror ni att det funkar? Lite tips och idéer på boende ,biluthyrning , vad man bara måste se och besöka när man är på Irland plus lite andra tips?

Vi var där en weekend i höstas och vädret växlar ganska friskt så en vindjacka som tål regn och en tjockare tröja under den så klarar du vädret:p

Cliffs of Moher är häftigt att se:up:

Vi hade förbokat hyrbil från en av de vanliga uthyrningsställena och åkte shuttletaxi med dem direkt från flygplatsen till själva uthyrningsstället.

Vi utgick alltså från Dublin och åkte till västkusten via småvägar på sightseeing och stannade till i olika små söta byar och hittade hotell den vägen.

Och tänk på vänstertrafiken!

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 643
Senast: Gunnar
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några... 2
Svar
25
· Visningar
1 491
Senast: ii-ssa
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 902
Senast: sjoberga
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 419
Senast: nyttnick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka