• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Muninntrollet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 920
M

Muninntrollet

Hej, tänkte kolla om det var någon här som har ngt tips på var man kan åka om man vill träna fälltävlan på Irland?

Tack :D //Katrin

Sv: Irland

Det beror på vad du menar med träna, vill du bara hoppa en massa terräng så är Flowerhill ett helt underbart :love:
Man rider flera olika hästar och hoppar terräng två gånger om dagen. Ibland något dressyr och banhoppningspass, men det är inte så jätte seriös träning. Terrängträningen däremot är väldigt bra och rolig!
Jag har varit där tre gånger och det är helt underbara hästar och människor!

www.flowerhill.net

Liknande trådar

Fritid En kompis och jag har funderat över att åka till Köpenhamn i sommar, men skulle gärna bo lite utanför och gärna vid någon strand. Någon...
Svar
12
· Visningar
460
Senast: Karfitsa
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 199
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
937
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
526
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka