Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för era svar.Han blir tydligen 2 år i november.Ska enl. uppfödaren vara mkt trevlig, lugn och stabil.Har ingen jakt i sig, är ställd några gånger av nuvarande ägare, men har inte fått några toppresultat, då ägaren lever för detta så har hon insett att det blir bäst för honom att bli endast sällskapshund, dock en aktiv sådan.Han är som sagt ögonlyst samt röntgad ua.Ska naturligtvis vet bes.Ska få hälsa på honom på söndag.Men har inte träffat ägaren och hon ska ju tycka allt känns rätt också, har endast pratat med uppfödaren.Vet inte priset hundra men runt 6000-7000 vill inte ta sådant på telefon, känns lite oseriöst.
Har två små barn men det skulle inte vara några problem samt att vi har våran gamla 12-åriga stortantspudel.
Det fetade skulle automatiskt placera honom i "skithunds"-facket för min del. En irländsk röd setter som inte jagar är inte rastypisk. Vete 17 om jag skulle betala för den ens. Då ska den vara min själsfrände.![]()
Det fetade skulle automatiskt placera honom i "skithunds"-facket för min del. En irländsk röd setter som inte jagar är inte rastypisk. Vete 17 om jag skulle betala för den ens. Då ska den vara min själsfrände.![]()