Bukefalos 28 år!

Irreterande

T

Tysken

När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan! Jätte irreterande då måste man leta sig tillbaka till där man läste innan och så hinner man inte knappt börja läsa igen innan det händer likadant! Blir det så för er med? O hur gör man för att bli av med det?
 
Sv: Irreterande

Tysken skrev:
När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan! Jätte irreterande då måste man leta sig tillbaka till där man läste innan och så hinner man inte knappt börja läsa igen innan det händer likadant! Blir det så för er med? O hur gör man för att bli av med det?

Detta fenomen har drabbat mig med. Vet inte vad det beror på! :smirk: :)
 
Sv: Irreterande

Tysken skrev:
När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan!

Det beror nog på att sidan fortfarande håller på att laddas när du börjar läsa, och när sedan det nyaste inlägget laddats in så skickas du dit. Prova att öppna tråden på något annat sätt. Man kommer till lite olika ställen i tråden beroende på om man klickar på rubriken, på den nedåtriktade pilen (finns på trådar med nya inlägg) eller på högerpilen (bredvid namnet på den som skrivit senaste inlägget).
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hur går det till? Det är inte aktuellt i dagsläget, men jag känner att jag längre fram vill ha något annat, lite längre bort från...
Svar
9
· Visningar
775
Senast: julgrisen
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
126
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 718
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp