Irreterande

T

Tysken

När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan! Jätte irreterande då måste man leta sig tillbaka till där man läste innan och så hinner man inte knappt börja läsa igen innan det händer likadant! Blir det så för er med? O hur gör man för att bli av med det?

Sv: Irreterande

Tysken skrev:
När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan! Jätte irreterande då måste man leta sig tillbaka till där man läste innan och så hinner man inte knappt börja läsa igen innan det händer likadant! Blir det så för er med? O hur gör man för att bli av med det?

Detta fenomen har drabbat mig med. Vet inte vad det beror på! :smirk: :)

Sv: Irreterande

Tysken skrev:
När man sitter och läser i en tråd så helt plötsligt skickas man längs ner på sidan!

Det beror nog på att sidan fortfarande håller på att laddas när du börjar läsa, och när sedan det nyaste inlägget laddats in så skickas du dit. Prova att öppna tråden på något annat sätt. Man kommer till lite olika ställen i tråden beroende på om man klickar på rubriken, på den nedåtriktade pilen (finns på trådar med nya inlägg) eller på högerpilen (bredvid namnet på den som skrivit senaste inlägget).

Senast ändrad:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
481
Senast: Shaggy
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
995
Senast: Niyama
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 628
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 040
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar