Islandshästavel

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Fingal
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 776
F

Fingal

Skulle behöva en sida för Islandshästavel.
Varför tas vissa annonser med hingstar som står till tjänstgöring för ston bort? Och vissa får sitta kvar!!!!!
Det bästa är en egen sida, enbart för islänningar så folk kan hitta lätt och rätt.
Birgitta

Sv: Islandshästavel

Den enda gången som en sådan annons raderas är om vederbörande har 2 exakt likadana annonser på både Islandshästar och på Andra hästrel.tjänster.Det är trots allt en tjänst man annonserar om och då hör den hemma hemma i den kategorin.Den annons som ligger på rätt ställe får ligga kvar och den som ligger på tex Islandshäst raderas.

Jag flyttar dagligen ett ex antal sådana hingstannonser från just Islandhästar till andra hästrel.tjänster.Om någon sådan annons ligger kvar på Islandshäst så har jag bara inte hunnit flytta den.

Sedan så kan jag hålla med dig om att det skulle behövas en speciell avdelning för enbart avelshingstar men då alla raser,inte bara islandshästar.

lillebill,moderator på annonssidorna

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Shaggy
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Jag såg ett klipp på facebook och tappade bort det... Det var en sjukhusserie. En somalisk kvinna får veta att folk i landet det...
Svar
2
· Visningar
305
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka