HannaZ Trådstartare 17 Apr 2005 #1 nån som vet var man kan få tag i sådana till ett hyfsat pris? Har inte kunnat hitta några under 400kr vilket jag tycker är i mesta laget. /Hanna
nån som vet var man kan få tag i sådana till ett hyfsat pris? Har inte kunnat hitta några under 400kr vilket jag tycker är i mesta laget. /Hanna
A ang 18 Apr 2005 #2 Sv: islandsstigbyglar i mässing Dom är ganska dyra och 400,- får du räkna med efter de efterforskningar jag har gjort. Då var det Glirnashopen som var billigast. Det finns ett par guldaktiga i lättmetallmodellen (250,- brukar priset vara) men de är inte alls lika fina som ren mässing.
Sv: islandsstigbyglar i mässing Dom är ganska dyra och 400,- får du räkna med efter de efterforskningar jag har gjort. Då var det Glirnashopen som var billigast. Det finns ett par guldaktiga i lättmetallmodellen (250,- brukar priset vara) men de är inte alls lika fina som ren mässing.
HannaZ Trådstartare 18 Apr 2005 #3 Sv: islandsstigbyglar i mässing Tack för svaret! Får väl bita i det sura päronet då