Islandsträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Skrauti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 783
S

Skrauti

Vad finns det för islandsträns som är mörkbruna och har remontnosgrimma? Inte ett vanligt trist h**ks islandsträns utan ett riktigt snyggt träns med bra läderkvalité.

Sv: Islandsträns

Stübben har sk*tsnygga, och ligger runt ett och fem. Har dock ingen egen isis, men min kompis har ett sånt som hon är jättenöjd med. men som sagt, jag vet inget om det, eftersom jag inte har just en isis. Men lycka till iallafall :D

1500kr? För ett träns? Det är ju jättemycket...
Fast jag är ju som tur är inte desperat efter ett träns just nu, det blir nog mer sen när vi provat ut en ny sadel, som jag hoppas blir i mörkbrunt, förutsatt att det finns någon som passar förståss:d

jo, iof..

Det är rätt mycke pengar.. la själv ner tvåtusen på mitt Knightsträns :D

Oj, tränset jag har nu tror jag gick på ca 700, med tyglar, bett, nackstycke och nosgrimma, men så var det ju iof ett tråkigt h**ksträns, men så länge som det funkar och håller så är jag nöjd...

Vi får väl se hur mycket pengar jag har kvar sen när jag köpt ny sadel, då kanske det blir ett lite dyrare träns.

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 734
Senast: Edla
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 332
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka