• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare ameo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 476

ameo

Trådstartare
Moderator
OM man ska isolera ett förråd och vill att det ska kosta så lite som möjligt, vad ska man använda för typ av isolering då? För- och nackdelar med respektive material?
Det är reglat, ska bara dit någon form av isoleringsmaterial och skruvas på väggskivor...

OM man ska isolera ett förråd och vill att det ska kosta så lite som möjligt, vad ska man använda för typ av isolering då? För- och nackdelar med respektive material?
Det är reglat, ska bara dit någon form av isoleringsmaterial och skruvas på väggskivor...
Mineralull?
Typ Rockwool? Enkelt att hantera och kostar inte skjortan

Liknande trådar

Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
831
Senast: jemeni
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 783
Senast: SaraXX
·
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
676
Senast: Luzzan
·
Trädgård & Växter Jag har en liten dröm att bygga ett växthus inom ett år eller två. Tanken är då ett växthus på mur som delvis funkar att odla lite i men...
Svar
2
· Visningar
427
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka