Istället för skaldjur??

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare harri
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 636

harri

Trådstartare
Tips på vad man kan servera till någon som inte äter skaldjur?
Själv älskar jag att sitta och pilla med räkor och humrar med ett gott vitt till men det gör inte pojkvännen. Så gärna förslag på något som tar lång tid att äta.

Någon som har en idé? :)

Fondue? Men det känns ju som en märklig kombo med skaldjur (tänkte mest på lukt, tillbehör osv). :)

Tips på vad man kan servera till någon som inte äter skaldjur?
Själv älskar jag att sitta och pilla med räkor och humrar med ett gott vitt till men det gör inte pojkvännen. Så gärna förslag på något som tar lång tid att äta.

Någon som har en idé? :)

Lite olika sorters ost och kex? Och lite frukt typ jordgubbar, vindruvor, ananas mm. Sådant brukar vi ha till när vi äter räkor :)

Liknande trådar

Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
379
Senast: __sofia__
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 420
Senast: Tantan
·
Mat I mitt yrke blir jag ofta bjuden på framförallt fikabröd, men även mat av olika slag. Jag hälsar ofta på hemma hos människor och i stort... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 061
Senast: MiaMia
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
564
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka