Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När släpps alla avsnitt?Som tur är har jag sedan en månad tillbaka HBO så ikväll ska här tittas på Twin Peaks.
Tror inte att det kommer vara lika bra som de gamla säsongerna men måste såklart titta ändå.
De fyra första avsnitten släpptes tidigt imorse!
När släpps alla avsnitt?
Varför startade jag en egen tråd när det fanns en redan??? Sorry!
Nu har jag sett fyra nya avsnitt. Det känns som att Lynch har fått helt fria händer att lyncha lossOch det är ju roligt. Tycker också att serien kom igång lite mot slutet, och att det surrealistiska kombineras med det vardagligt bisarra lite mer.
Chokladkaninerna och Michael Cera-scenerna är det roligaste jag sett på länge!
Verkar inte finnas nåt avsnitt 5 än! Och jag som suktat sen förra måndagen.. nån som vet när det kommer?Jag gillade också dom scenerna
Tycker att avsnitt 4 var bäst hittills då det mer börjar likna sättet berättade historien på i de gamla säsongerna. Vissa avsnitt har varit lite väl crazyImorgon kommer avsnitt nr 5!
Verkar inte finnas nåt avsnitt 5 än! Och jag som suktat sen förra måndagen.. nån som vet när det kommer?
Ännu ett avsnitt och fler frågetecken än nånsin!Någon som sett avsnitt 5 och vill diskutera lite?
![]()
Helloooo-o-ooo? Avsnitt 7 nu, och var finns alla Twin Peaks-fans med reaktioner och tankar om utvecklingen? Har ni blivit Dougie Jones-typer allesammans?
Så jäkla läskig han är i onde-Dale-inkarnationen. Både röst och blick liksom sprungna direkt från Black Lodge.
Jag har bara hunnit med till avsnitt 6 för sen hade Orange is the new black premiär för nya säsongen så har suttit med den
Men snart dags att återuppta Twin Peaks igen![]()