Bukefalos 28 år!

iTunes - hjälp!

Trani

Trådstartare
jag skulle behöva lite hjälp med iTunes..
Det är så att jag har ett flertal (50+) låtar i iTunes som ligger som länkar från en annan dator. Nu ska jag flytta och ta med mig datorn som har iTunes och vill då såklart spara själva låtfilerna ifrån den andra datorn. Hur går jag tillväga?

ett alternativ är väl iof att radera länkarna och kopiera över låtfilerna från iPoden, men det kräver väl ett extra program? eller?

jag är inte superhajj på det här och vill gärna slippa att sitta och ladda hem alla låtar igen.. (har ca 800 låtar i iTunes så jag vill helst inte fucka upp någonting)

nån som vet?
 
Sv: iTunes - hjälp!

Någon? *stirrar vilt omkring mig med desperation i blicken*
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som känner igen sig, är likadan eller kan relatera till problemet på något sätt? Det skulle vara skönt att få prata...
21 22 23
Svar
451
· Visningar
30 353
Senast: Saeta
·
Övr. Barn Jag och sambon väntar vårat första barn i januari och bor i dagsläget i en tvåa på 55 kvadratmeter. Graviditeten var oplanerad och...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 359
Senast: Korven
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 573
Senast: Milosari
·
IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp