• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare ssannna
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 861
S

ssannna

Jag har fler låtar i mitt iTunes bibliotek än vad som får plats i min iPod. Alltså måste jag avmarkera dom som jag inte vill synkronisera (men fortfarande vill ha kvar i biblioteket). Men hur kan jag se när jag har tagit bort tillräckligt många? Jag har plats för 4 GB, hur ser jag storleken på endast dom markerade objekten? :confused:

Sv: iTunes

Ett tips är att göra en spellista som du synkar med iPoden!
När du är inne på iPodens "startsida" i iTunes så ser du hur mycket utrymme som finns på iPoden.

Jag har en spellista med låtar med betyget 3-5 som jag synkar till min 16GB och en med låtar med betyg 4-5 som jag har till 8GB. Sen brukar jag ha tillfälliga spellistor för det jag känner för, tex en för träningslåtar.

okej, tack för tipset, låter smart!
följdfråga då, hur gör man för att endast synka en spellista?? jag har inte använt iTunes på lääänge :p

Nu var det länge sen jag använde iTunes på PC, men jag antar att det är på ungefär samma sätt som på mac...

Klicka på iPoden under enheter.
Välj filen Musik.
Kryssa in Synkronisera musik.
Klicka i Makerade spellistor och kryssa sen för de spellistor du vill ha med.

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill väll mest skriva av mig. Jag och mitt nu ex hade varit tillsammans i 4 år och bott ihop i 3 år. Jag hade ett samtal med...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 566
Senast: Lavinia
·
Tjatter Kära Buke-TV-tittare, schlagerfantaster och ni som av misstag råkade klicka er in här—välkomna till årets största, mest prestigefyllda... 25 26 27
Svar
533
· Visningar
10 149
Senast: LenaH
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 487
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur