Ivanhoe II (Ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag dör så roligt det är att leta igenom tråden. @Monstermom var har du funnits hela mitt liv? Kan jag inte få adoptera dig som en extra mamma eller något? (Känns som du skulle vara äldre än mig, därav valet "mamma" ) ;)

Tja, mitt nick är ju MonsterMOM så det är väl inte en helt tokig gissning. ;)
(Syftade dock på mom=matte på den tiden jag valde nick, hade inte koll då på vad "monstermom" kan betyda ute på stora, sjuka internätet... :wtf:)

Men jag har nog suttit framför TVn större delen av ditt liv! Och dit tänker jag nu återvända, för jag HAR FÅTT TAG PÅ THE SCARLET PIMPERNEL!!!!!!!

See ya suckahs! Monstermom out! :cool:

:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love: Percy
 
Menar du nu att du inte tänker komma hit och titta på den. :confused: :(

Vaddå, ser man den bara en gång eller? O_o

No more plingi-plingi, Jag ser på TV!
6584066211_886f7d841a_m.jpg
 
Tja, mitt nick är ju MonsterMOM så det är väl inte en helt tokig gissning. ;)
(Syftade dock på mom=matte på den tiden jag valde nick, hade inte koll då på vad "monstermom" kan betyda ute på stora, sjuka internätet... :wtf:)

Men jag har nog suttit framför TVn större delen av ditt liv! Och dit tänker jag nu återvända, för jag HAR FÅTT TAG PÅ THE SCARLET PIMPERNEL!!!!!!!

See ya suckahs! Monstermom out! :cool:

:love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love::love: Percy
What?! Hur???!!! :eek:
 
ja men den sitter ju fortfarande fast i riddarorden/lyan så indirekt blir det en god ulv ;)
Då får ni förklara lite till ;)
Vet lyan om det?
Måste nog läsa rollerna lite till...
Blir lite stressad av all OT med. Så mycket att läsa att jag ser inte orden för alla ord :cautious:
 
Då får ni förklara lite till ;)
Vet lyan om det?
Måste nog läsa rollerna lite till...
Blir lite stressad av all OT med. Så mycket att läsa att jag ser inte orden för alla ord :cautious:

Vet inte om jag är extra splittrad eller något idag men... vilken roll pratar vi om här?
 
Vet inte om jag är extra splittrad eller något idag men... vilken roll pratar vi om här?

Vapensmeden.

Om denne tex väljer att omvandla dig och du är ulv. Då blir du en god ulv som är kvar i lyan. Du kan ju inte helt plötsligt bli en god utanför lyan. Gissa hur lång tid det tar för dig att bli käkad/lynchad ;)
Så du är en god i lyan och blir en förrädare och spelar för goda sidan och dina kollegor vet inte om det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det är 1190-tal och England är i en enda röra. Det har gått 150 år sedan normanderna invaderade England och sedan dess har de varit...
8 9 10
Svar
182
· Visningar
8 354
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp