Bukefalos 28 år!

Jaaaaa!!!!!!!

Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Åh Snuffsan och Mini!!!!


GRATTIS TILL ER BÅDA!!

Ett jättegrattis från mig!

KRAM!
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Äntligen! Det var fan inte en dag för tidigt! :banana: :bump: :banana: :bump:

Min lillebror har ändrat sitt efternamn (tagit fruns) och sagt upp bekantskapen med övrig familj, inte riktigt samma sak, men man undrar ju hur dessa människor tänker? Är de totalt känslobefriade, eller?

Och Mini kan alltid trösta sig med att hon har en mamma som är värd 1000 pappor (minst)!!!
 
Senast ändrad:
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Grattis!!:)

Samtidigt är det jävligt tragiskt att en vuxen människa väljer att göra som honom och inte kan ta sitt ansvar. Även om vuxna är ovänner så skall inte barnen behöva komma emellan. Så iaf kanske lika bra att slippa honom med tanke på att han inte verkar bry sej.:(
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Även om vuxna är ovänner så skall inte barnen behöva komma emellan.

Att han inte träffar sin dotter har ingenting med honom och mig att göra.

Han bara tröttnade och nya sambon (frun nu tydligen?) tyckte inte om Mini så då kärringen flyttade in åkte Mini ut. Hon tog till och med Minis säng så Mini fick sova på madrass på golvet då hon var där.
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Ännu värre. Så behandlar man verkligen inte sitt barn. Hoppas han skäms riktigt mkt.

Jag menade att det är fruktansvärt när barn blir slagträ mer generellt inte alls i ditt fall, så jag hoppas du inte tog illa upp. Förövrigt tycker jag fortfarande att det är tragiskt och jag tycker synd om er att det har blitt så här (om man nu ser till hur det kunde ha varit). Den nya frun verkar ju vara ett riktigt stolpskott. Även om jag ogillade mitt exs ex så hade jag inget emot hans barn. Verkar ju som hon känt sej hotad på nått sätt.
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Grattis Snuffsan! :banana: :bump: :banana:
Även om myndigheterna i dagsläget favoriserar gemensam vårdnad så finns det fall där det helt enkelt bara blir ett elände för alla med den gemensamma vårdnaden.
Då är det en stor lättnad att få enskild vårdnad.
När jag och barnens pappa separerade så ville jag ha gemensam vårdnad. Sen hände det en hel del... :angel: som gjorde att det blev enskild vårdnad i vårt fall. Vilken jä-la tur att det blev så. Jag hade haft ett helsicke varje dag i mitt liv annars.
Tack gode gud för att enskild vårdnad finns, för de fall där det behövs! :bow:
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Nu såg jag den här tråden också. Himmel vilken glad och härlig sommar ni får nu när det här löst och det även rett ut sig med din pappa. Jag är jätteglad för er skull, ni förtjänar lite ordning och reda/lugn och ro en lång tid framöver! :laugh:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 491
Senast: jemeni
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 078
Senast: Pinus
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 971
Senast: lundsbo
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 342
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Hiss och diss del 5
  • Var vill jag bo?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Köpa ponny med pålagringar SI-led?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp