Bukefalos 28 år!

Jaaaaa!!!!!!!

Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Tack allihop! Hämtade Mini på skolan och hon blev jätteglad för beskedet. Samtidigt som det naturligtvis finns baksidan att han hade lätt för att göra av med henne. Men, vi visste ju tidigare att han är konstig. Och idag är vi bara glada.:banana:
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Tack allihop! Hämtade Mini på skolan och hon blev jätteglad för beskedet. Samtidigt som det naturligtvis finns baksidan att han hade lätt för att göra av med henne. Men, vi visste ju tidigare att han är konstig. Och idag är vi bara glada.:banana:

Det är hans förlust! Han är inget att ha om han inte bryr sig mer om sitt barn, Mini har klarat sig utan så länge så det kommer att gå bra för henne i framtiden. Till och med bättre för nu kan inte han sätta käppar i hjulen för er! :)
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Hrm, om Mini skulle känna sig lite orolig över sin vårdnadshavare ibland så har hon en plastmorsa i Göteborg, hälsa det...

(Grattis:love:)
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Jag sympatisnörvlar lite jag med :o

Jätteglad för er skull,
gud så skönt för er att äntligen kunna slappna av
på heltid :bow:
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Oj vad bra rent praktiskt!!! Jättemycket grattis!!Men kära nån vilken pappa som gift sig och allt och inte haft tillräckligt med kontakt med sitt barn för att barnet skulle veta det. Usch!! Hoppas han blir en kanon-bra vuxen-pappa till dottern sen så ni får någon glädje av honom och han inte går miste om allt med sin dotter!!
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Han har inte haft någon kontakt med oss på 7 år. Mini är 14 nu. Så några förhoppningar om att han ska bli en kanonpappa har jag inte.
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Visst är det lite skönt att snörvla av rätt anledning ibland?:D

Tack Sablar och Björk. Det är en stor lättnad!
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Vilken lättnad! Som att äntligen bli av med kvarnstenen runt halsen...

Jag förstår om det är lite dubbla känslor för Mini också. Inte för att man kan göra något åt hans ointresse - och sanningen är bättre att lära sig hantera än att leva med fantasier som inte kommer att infrias.

Men hårt ändå... :cry: Självklart önskar jag att allt hade varit annorlunda för henne.

Grattis och lycka till nu, med den nya livet och där ni kan slippa att påminnas om någon som ändå inte bidrog med något gott.
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Grattis! Samtidigt känns det lite sorgligt att en förälder verkligen gör det valet men väldigt skönt för er som får en annan frihet!
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Åhhh jag blir verkligen glad ändå in i själen för er skull. Vilken börda ni slipper nu!
Som flera skrivit så är det självklart dubbelt för mini men jag tror och hoppas att hon kan se det goda väga över i det här läget.
Jättekramar till er båda!!
 
Sv: Jaaaaa!!!!!!!

Åhhh! JättesuperduperkanonGRATTIS!!!!!!! :banana: :banana: :bump:

Jag förstår din lättnad och glädje. Det är hans förlust, men det hoppas jag att Mini förstår. :laugh:

Lycka till med resten av framtiden!!!
 

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 983
Senast: Twihard
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 778
Senast: jemeni
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 114
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag behöver skriva av mig. Ni är kloka. Det här är invecklat och jag får förmodligen inte med allt relevant i ett första inlägg. Jag...
2
Svar
24
· Visningar
4 119
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp