Bukefalos 28 år!

Jack russel?

C

Cornelia

Hej allihopa!
Är ny här på sidan... :)

Tänkte bara berätta att jag var ute och surfade lite på olika hund sidor å så råkade jag hammna hära..! :)

Det är så att jag har precis köpt en JR valp, han kommer v. 45 :rofl:
Jag har aldrig haft en JR förut, så tänkte bara om det är någon som har nått "super" tips?
 
Sv: Jack russel?

Välkommen hit !

Jag får också hem en valp v.45 fast av större format ( Grand Danois )

Vet inte riktigt vad du menar med super tips, de flesta valpar oavsett ras kräver ju i princip samma behandling .
 
Sv: Jack russel?

Kul!
ja självklart behöver dom samma sak, det var mest bara för att ha något att skriva..! ;)
 
Sv: Jack russel?

ja! skaffa dig en enorm portion tålamod! det lär behövas. bodde ihop med en tjej som hade en JR. helvild och galen, men såå vansinnigt söt!

välkommen föressten! jag har en schäfer och en labbe :)
 
Sv: Jack russel?

Visst kan dom vara lite galna och vilda, men det är ju charmen med dom. :)
 

Liknande trådar

L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
2 835
Senast: NOC14
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 307
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 784
Senast: Sesca
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 589
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp