FT_ryttare

Trådstartare
ok ny jacka måste snart införskaffas..
har tidigare tittat på Musto ..kallas de för snug..lumber ..modell??
Även Kingsland och JW..

kan ni lägga in lite bilder och info om kvalitet ,priser ,sköna osv???
och vart man kan hitta dom ..

Sv: jacka

kom igen nu då.... visa mej lite snygga jackor.
ska vara en jacka som man kan ha höst-vinter-vår.
alltså vindtät o tåla lite regn samt lite fodrad med fleece elle liknande...
ska vara lätt att rida i osv..

kom igen nu!

smugadultlg.jpg

Smug jackan ska jag iaf ha i vinter, fast har även en lite tjockare oxå.
Den är ju fleecefodrad och tål lite regn tror jag.
Men den är ju rätt kort, så har man ridbyxor med låg midja och står typ och mockar och har jackan på sig kanske man blir lite irriterad! ;)

modellen är bra... inga problem med att den blir för kort för har en liknande från sharpman nu...men den e väldigt sliten!!!
dock gillar jag inte färgen ! =/
visst är de JW?
vad finns de för färger.. o hur är dom i storlekarna.. pris? vart kan man hitta dom

Kingsland har många snygga jackor.
Dock ej dem med stor Kingslandtext på armen.

Jag har en höst/vinterjacka och en vår/sommar.
Båda är kanon och jag skulle inte byta dem mot något annat ;)

Ååh va jag vill ha en rosa :love:

o så lägger vi till att jag ska använda min JW smug (royalblue om nån undra :p ) i vinter också, när det är riktigt kallt använder jag stora fleecetröjan från MH med tusen tröjor under, brukar inte frysa så ofta :) lägger till att jag har XS i min JW! o S i andra, vanliga jackor.
skulle jag köpa ny skulle jag vilja ha en musto!

Senast ändrad:

hehe va just dom jackorna med den stora Kingsland loggon på armen som jag fastnat för.. men visa mej lite bilderpå dom andra du visste om o så priser.. !!!

sorbe.
hmm då måste jag nästan ha XS... tror du de finns o prova på globen.. lutar åt att ja får åka dit o prova mej fram..

Jag har en Kingsland jacka, tycker den är bra, skön och bra kvalitet! Kostar strax över 1000kr tror jag.

bilder :bump: köper ni dom över internet elle vart hittar nu dom..vi ha rju inte bra hästaffärer här så känns som internet elle möjligtvis globen..
tror ni kingsland finns med på globen?

är något med den andra som jag gillar... tåls att fundera på de här....
hade velat hitta en liknande sida för Musto jackorna men får leta vidare...

Tycker det är väldigt störande med loggan på armen, typ "kolla Hääär, jag har en KINGSLAND jacka!!!!!!!!!!!" :p

haha ja så kan de ju vara...
men tyckter d e snyggt när de kan vara 2 olika färger o lite detaljer fast du har rätt att d blir lite "skrikigt"

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: MissFideli
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 203
Senast: super
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 390
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka