Sv: jacka

Jag har två Musto snugs, är jättenöjd med dem och skulle absolut köpa en likadan om någon av dem försvann.
Finns i många olika färger också. Har den nästan året om, förutom de varma sommardagarna. Vintertid kan det bli lite kall eftersom den är kort, men det är väl samma för alla snugjackets.
Kostar väl 1700-1800 tror jag. Alla i min familj har sådana jackor, pappa och storasystern har em när man seglar. Mycket praktiska! :bow:
sh_l.gif

Killen kanske du får på köpet om du ber snällt?

yeah d kunde ju vara bra, kanske han kan värma mej dom kallaste vinterdagarna :idea: :angel:
vet du inte om någon hemsida för Musto där man kan se alla jackorna ...
hittade en för Kingsland men inte för musto...

MH har också ett par jackor som är snygga, kolla deras hemsida (www.mountainhorse.se)
Jag har själv en mountaihorse jacka som jag är grymt nöjd med..många bra fickor, bla till mobilen så den är lättårkommlig, dom är varma, bekväma...det mesta.

Min jacka kostade ca 1300kr och köptes för 2år sen..tror modellen heter SAREK, den påminner om "GRACE" jackan som dom har nu.

Kolla in Ängadal Ridsport, dom har Kingsland. Jackorna ligger på 1159:-

Har en marinblå JW-jacka som jag älskar!! Den jag har är det bara nätfoder i, så det är ju ingen vinterjacka. Tror den kostade 8-900?
Den som är fleecefodrad tror jag ligger på 1500. Det är ju samma jacka, bara att den ena har fleecefoder o den andra bara nätfoder!
Tkr inte min åker upp så mkt, annars kan det ju va irriterande eftersom det är en kort modell.
Så JW kan jag verkligen rekommendera, de är super!!

Liknande trådar

Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Shixle
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: MissFideli
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 203
Senast: super
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 390
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka