• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare lizzie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 505

lizzie

Trådstartare
I lördags så fick jag 5 rätt på min Harry boy (V75). Jag spelar ytterst sällan så jag har dålig koll vad saker och ting betyder. Men det står Jackpot som utdelning för 5 rätt? Är det alltså utdelning då - eller vad betyder det?

/Lizzie

Sv: Jackpot!?

Tror att jackpott betyder att det är så lite som skulle ha delats ut på 5 rätt att de ist sparar det till nästa helg och med det ökar potten på lördagens trav.

Alltså blir du utan.

Det betyder att det var så låg utdelning(har för mig att det är mindre än 5:-) att potten istället går vidare tills nästa vecka.

Svarar båda!

Tack för era svar! Kände att det lät konstigt med utdelning på 5 rätt, när endast drygt 30 kr delades ut till 6 rätt.

Bättre lycka nästa gång ;)

/Lizzie

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
811
Senast: WildWilma
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 116
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 308
Senast: Sassy
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Mli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka