Jacson gladstone

cactuspower

Trådstartare
Den där typiska klubbjackan, som alla har :p tänkte beställa en sånn från Lillhästen för jag behöver ha en billig men lite fodrad jacka rätt snabbt så jag tänkte nog beställa en sånn. Men hur är dom i storlekarna?

Sv: Jacson gladstone

De är lite stora i storlekarna har jag för mig. Orkar inte gå ut och kolla, men tror jag har storleken mindre mot vad jag brukar.

det är dåliga dragkedjor på dom, bara så du vet...men de går ju o byta.

Alla i min klubb som eg har XS/S har 170cl på sina jackor, så dom är stora i strolekarna.

Min är stoooor :p :D Och jag har minsta strlken..
Måste säga att jag aldrig märkt av ngt med dragkedjan. Den har funkat helt perfekt i det året jag haft min.

Ingen på min ridklubb har haft problem med dragkedjorna vad jag hört, kanske bara ni som fått måndagsexemplar?

Jättestora!! :crazy: Jag har small på min och den är alltför stor. Och då är jag 177cm lång. Den sitter som en large på mig, så skulle nog tagit XS...

Jag har normal storlek på min jacka, men kanske jag som är onormal i kroppen.
Dock va min trasig när jag fick den, upptäckte det efteråt, och nu kan jag inte göra nått åt det, för jag har broderat på jackan, och kan inte skicka tillbaka den.
Men för 270:- kan man inte begära så mycket.

Dock är den himla skön, å jag är nöjd.
Bra jacka för det priset lixom.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 902
Senast: Squie
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
379
Hemmet Haha, nä, just dusch är nog en sån sak som jag skulle unna mig oavsett. Men de flesta maskinerna går ju att ställa på timer numera, så... 2 3
Svar
44
· Visningar
452
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka