Jacson rentäcke

Amk

Trådstartare
Någon som har jacsons regntäcke/vintertäcke med 4-vägsstretch? jga har precis fått mitt, och tycker det ser super ut. Någon som tycker något om detta täcke?

Sv: Jacson rentäcke

Jag tycker också dom ser trevliga ut men vet själv ingenting om kvalité och passform. Men jag läste i någons tråd här på buke att de var väldigt små i storlekarna, men hurvida det stämmer eller ej kan jag inte bekräfta själv.

Jag köpte regntäcket passformen var usel på min häst. Min andra häst sitter det dock okej på. :smirk:

Jag har ett sånt och det är superbra när det gäller att hålla hästen torr men däremot tycker jag att det sitter för tight runt bogen på min häst. Känns som att bogspännena skulle suttit längre upp.

tack för alla synpunkter. jag tyckte själv när jg lade på det att det kändes lite tight runt bogen, men kanske gör stretchen att det inte gör något. Det känn som en god investering iaf, med tanke på vattentätheten som verkar otrolig, plus att det är så lätthanterligt. tack, tack.

Gillade det inte. Min brukar halv-drunkna i 145 men det var alldeles för litet... 155 var mer lagom men passformen var helt usel! Visst om stretchen skulle göra så att det inte skaver, men hur kul är det att ha ngt som tar emot vid varje steg man tar? Tyckte dessutom att det var ganska tungt...

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
977
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 205
Senast: super
·
  • Låst
Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 19 20 21
Svar
409
· Visningar
23 489
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka