Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har precis beställt en sådan och jag undrar om dom är ungefär som andra märken i storlekarna eller om skillnaderna är stora. Provade en victor hugo här om dagen och den passade riktigt bra!
Hoppas ni vill dela med er om ni har några erfarenheter!
jag tycker de är stooora som även deras jackor.
jag fick en sådan i julklapp förut i 170 cl och den var jättestor. skulle nog haft en 150 om den skulle sitta tajt och bra, eller 160 cl.
har 140 och 150 cl i deras Gladstone klubbjackor .
har 32-36 beroende på märke annars, 34 på min kavaj från Equipage.
Stora i storlekarna, precis som allt annat därifrån. Har ett par ridbyxor i strl 140 och min Jacson Gladstone i 160 är skitstor (minsta storleken om man skulle ha med klubbtryck tyvärr)
Jag tycker då absolut inte att man kan säga att allt är instora storekera från jacson, har flera ridbyxor därifrån och alla i storlek 38, och alla mina andra rudbyxor från andra märken är i storlek 38 och alla sitter lika bra..
Ekonomi & Juridik
Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...