Jacson Tävlingskavaj

keilir

Trådstartare
Har precis beställt en sådan och jag undrar om dom är ungefär som andra märken i storlekarna eller om skillnaderna är stora. Provade en victor hugo här om dagen och den passade riktigt bra!

Hoppas ni vill dela med er om ni har några erfarenheter!

Sv: Jacson Tävlingskavaj

Hej!
Jag provade min kompis Victor Hugo kavaj, i den kunde jag ha 170 cl.
I min Jacson kavaj har jag 160 cl.

Sandra

jag tycker de är stooora som även deras jackor.
jag fick en sådan i julklapp förut i 170 cl och den var jättestor. skulle nog haft en 150 om den skulle sitta tajt och bra, eller 160 cl.

har 140 och 150 cl i deras Gladstone klubbjackor :p.

har 32-36 beroende på märke annars, 34 på min kavaj från Equipage.

jag har en jacson i storlek 36, vilket jag har på alla mina andra kavajer, jackor, tröjor osv. och tycker storleken är bra!!

Stora i storlekarna, precis som allt annat därifrån. Har ett par ridbyxor i strl 140 och min Jacson Gladstone i 160 är skitstor (minsta storleken om man skulle ha med klubbtryck tyvärr)

Jag tycker då absolut inte att man kan säga att allt är instora storekera från jacson, har flera ridbyxor därifrån och alla i storlek 38, och alla mina andra rudbyxor från andra märken är i storlek 38 och alla sitter lika bra..

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 237
Senast: iNHALE
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 748
Senast: 13579vas
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 525
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fjärilar!