Jacsons damasker..

Thera

Trådstartare
Någon som har Jacsons teddyfodrade damasker?

Det verkar som de vita i storlek L är slut överallt, så jag funderar på om damen kan ha XL? Hon är ett halvblod på 165 cm, och har ganska grova ben.

20080228913.jpg

Någon som har och kan upplysa om vilken storlek ni har till vilken häst?

:bow:

Sv: Jacsons damasker..

nej det kan du inte ha. inte fram iaf. min häst är 178 och har långa ben. han har xl på bakbenen men dom är för långa fram.

vidden är väl tilltagen på alla stl, dom är mkt större än jhl skydden. så xl kommer bli alldeles för långa.

Ok, tack för ditt svar!

Såg nu att storlekarna inte är L utan Full och så vidare, men vi verkar ju mena samma sak.. ;)

Har du Full fram?

large=full ja.
japp har full/large fram. hade först köpt xl runt om för han har så långa ben, men dom är rymliga så det blev alltför långt på frambenen..

min d-ponny har cob fram och full bak. lagom på längden men lite stora i vidden, dom går omlott. :p

kan du inte ta en annan färg då?

Jag har både bruna och svarta skydd, därför ville jag ha vita.

Får väl hålla mig till GHS, det är väl alltid nån som har dem får man hoppas..

Kolla in sveriges största auktionssajt! Såg precis att de hade 2 uppsättningar såna låg ute...:idea:

mitt sto på 163 cm och mycket ben har L både fram och bak, vet inte hur mycket det skiljer i längden på dom men jag skulle satsa på L om jag var du, om du nu hittar några i den storleken.

Tack för tipset! :bow:

(Och nu håller alla andra sig därifrån! :p)

Jag har på ponnyn (D-ponny) cob fram och full bak. Hästen är ca 167 i mankhöjd har jag full fram och XL bak.

Var bor du nånstans, finns i Stockholm på V*nn. Min kompis köpte sånna nu i veckan och det fanns jättemånga då.. :D

Liknande trådar

Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 221
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Hästvård Funderar på att köpa filttofflor/waterboots till hästarna att sätta på hovarna innan hovslagaren kommer eller som nu när det är väldigt... 2
Svar
20
· Visningar
1 721
Senast: janna
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning... 2
Svar
29
· Visningar
4 213
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka