Jacsons lamullströja

cactuspower

Trådstartare
Den v-ringade som finns i ljusblå, rosa, limegrön och marinblå.
Någon som vet var de kostar och hur de verkar vara i storlekarna?
Jag ska till Granngården på fredag och tänkte köpa en sådan då :) , men skulle vilja veta ffa. vad de ligger på i pris eftersom jag inte minns det.

Sv: Jacsons lamullströja

Jag sökte föresten på Google nu och fick fram att de kostade 372:- hos Hästbutiken i Bromma, så jag antar att de ligger i den prisklassen även på GG. Men någon här kanske har en sådan tröja och kan berätta om kvalité, passform m.m. ? :)

jag var på granngården i örebro idag,men jag såg inga sånna tröjor tyvärr..men de tar säkert hem!

Är du säker på att du inte sprang förbi dom? :confused:
För jag såg sånna för typ en till två veckor sedan, men kollade inte så noga då. Men dom var typ utanför där man går in till hästavdelningsgrejset, där det brukar vara lite alla möjliga sorters kläder.

aha, där såg jag bara en massa Kyra O Anky, men jag kan ju ha sprungit förbi dom, letade handskar :)

Å, de är underbara! Så sköna, varma o snygga, speciellt med en piké under. Fast STORA i stl, brukar ha s-m o fick ha xs nu. Tycker att den har dragit ihop sej ngt efter tvätt. Köpte ljusblå, men skulle kunna tänka mej allihop :) Mkt god passform o kvalitet. Betalade ca 300/st.

Var där förut idag men det var väldigt utplockat! Det fanns bara stl. L kvar, och bara tre tröjor kvar. Tror det var två ljusblå och en limegrön. Så tyvärr blev det ingen sånn eftersom de var så himla stora i storlekarna också :( Men ska kolla nån annanstanns efter den sen för de verkar jättesköna! :)

nej vad tråkigt.
Min sambo hade en grå gosig liknande tröja vringad o jättefin, men jag råkade krympa den i tvätten så nu är den min :D

Dom är jääättestora i storleken. Jag höll på att drunkna i en XS. :(
Tråkigt för en sån har jag letat efter.

kostar 249 på Vinn Stromarkand i Sollentuna..

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Scata
·
R
Hemmet Vi planerar att skaffa pool till våren, så jag tänkte börja se mig omkring lite redan nu. Problemet är att jag inte vet något alls om...
Svar
6
· Visningar
683
Senast: Luzzan
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 524

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka