Jacsons nya stretchiga täcken...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Idka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 726
I

Idka

... någon som har ett sådant? Finns bla på Lillhästen i Stav vet jag. Är lite sugen på ett sånt men frågan är om det är värt pengarna? Eller om man kan köpa ett lika bra och billigare på tex Hööks?
Men det verkar ju bekvämt, så?

Vad tror ni??!!? :confused:

Sv: Jacsons nya stretchiga täcken...

Menar du det där nya täcket som är helstretchigt? Jag såg det i någon tidning, och blev nyfiken jag med. Är det någon som känt på det? :)

så det oxå i ngn tidning och blev lite sugen. Ingen som har det?
Ha ett Jacson fleece täcke och det passar bra på pållan, men det är väldigt stort i storleken....

Jag har oxå sett det och funderar på att köpa...Men är det någon som testat eller kännt på det..;)

Jag har regntäcket, fick det för att testa om det var bra osv... tyvärr har jag inte kunnat testa det på riktigt då det har varit för kallt för att bara kunna ha det ute, men det håller tätt och har en riktigt bra passform. Dock kankse lite litet i storleken. Så ska man ha täcket över innetäckerna så ska man nog köpa en storlek större.

Och det är verkligen strechigt...:D

Jag hade tänkt starta en likadan tråd faktiskt. Om det funkar är det ju kanon!

Idka skrev:
Eller om man kan köpa ett lika bra och billigare på tex Hööks?

Du kan aldrig köpa ett lika bra och billigare täcke på Hööks! :angel:

fälttävlansnörd skrev:
Du kan aldrig köpa ett lika bra och billigare täcke på Hööks! :angel:
är dom sååå bra dessa stretchtäcken ??

Ingen aning, men rent generellt så behöver man aldrig oroa sej för att man kanske kunde få ett bättre täcke för samma/mindre summa pengar hos Hööks. För deras täcken är sämst :devil:

Jag har ett sånt och är mycket nöjd med det! Bra passform och MYCKET vattentätt!

/Malin

fälttävlansnörd skrev:
Ingen aning, men rent generellt så behöver man aldrig oroa sej för att man kanske kunde få ett bättre täcke för samma/mindre summa pengar hos Hööks. För deras täcken är sämst :devil:

Ja att du menade så.....:rofl: det borda jag ha kommit på..:rofl:

haha min moster tipsade mig om det, har tänkt att köpa det till stora hästen min :D

Jag har kännt på den men tycker att det är konstigt i tyget. Men det kanske är bra, jag har inte testat det.

Har du ett själv?
Iofs har jag ju inte hästar som biter och bråkar med täckena, de har aldrig haft sönder ett, men man vill ju ändå inte riskera att ens nya täcke inte håller... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 434
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 856
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 449
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner