cactuspower
Trådstartare
Var först väldigt sugen på ett par Dyón shortchaps, men eftersom ekonomin är ganska dålig så funderar jag ev. på och köpa dessa från Jacson:
Det finns en liten affär ca 3-4 mil ifrån mig som har dom, vet inte om dom finns inne i affären eller om de tar hem. Men de finns med i deras webshop. Dom kostar ca 600:- , vilket känns rimligt eftersom dom Ser fina ut. Dessutom är det ett års garanti på dom.
Dyón chapsen håller säkerligen högre kvalité på lädret, men som sagt så är min ekonomi lite dålig just nu.. och dessutom kostar ju dessa ca 1300:- och för nästan alla jag vet som köpt dessa, har dragkedjan gått sönder
.
Så, ni som har Jacson shortchapsen - vad tycker ni om dom?
Är dom prisvärda, hur är passformen, kvalitén etc. ? Är ni nöjda ?
Vill gärna veta så mycket som möjligt om dom!

Det finns en liten affär ca 3-4 mil ifrån mig som har dom, vet inte om dom finns inne i affären eller om de tar hem. Men de finns med i deras webshop. Dom kostar ca 600:- , vilket känns rimligt eftersom dom Ser fina ut. Dessutom är det ett års garanti på dom.
Dyón chapsen håller säkerligen högre kvalité på lädret, men som sagt så är min ekonomi lite dålig just nu.. och dessutom kostar ju dessa ca 1300:- och för nästan alla jag vet som köpt dessa, har dragkedjan gått sönder
Så, ni som har Jacson shortchapsen - vad tycker ni om dom?
Är dom prisvärda, hur är passformen, kvalitén etc. ? Är ni nöjda ?
Vill gärna veta så mycket som möjligt om dom!

Senast ändrad: