Jacsson handskar !!!

gylle

Trådstartare
Någon som vet något ställe (internet butik eller vanlig) som säljer Jacsons Ultra light grip handskar. Är storförbrukare av dessa och nu har mitt vanliga inköpsställe helt slutat med dem i sitt sortiment och jag behöver en hel hög med nya NU !! HJÄLP !!! :D

Sv: Jacsson handskar !!!

Korrigerar heter endast Jacson Light grip handskar vet inte var jag fick ultra ifrån NÅGON som vet var man kan hitta dessa ???

Sv: Jacsson handskar !!!

Är det dom där plastiga? Det är typ inte skinn utan ngn slags plastigt material.. Bra grepp men..
Jag har nog känslig hud men jag har reagerat på dom, jag kan inte ha såna handskar alls nu, har typ fått ngn slags kontaktallergi mot plast...hehe..

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025