Bukefalos 28 år!

Jättehalt

Status
Stängd för vidare inlägg.
Indra är jättehalt på båda varven i trav på volten, ordentligt halt. Vart kom det ifrån? Veterinären kommer imrgon som tur är. Stackarn får jobba lördag för att hinna med, fast det var ju bra för mig.

Haft jätteroligt på jobbet denna veckan, har varit solsken och medgång konstant. Intervjuad i radion, tidningen och svarat på allmänhetens frågor. Det har liksom flytit medströms hela tiden. Det är så skönt när det händer, flow'et. Inget är jobbigt även om det i vanliga fall är det, för denna veckan har inte varit en normal vecka med media, domstolar och annat allmänt gnäll, men jag har tagit det med ro, det går som det går och världen går inte under för det. Jag har varit på rätt plats och träffat rätt personer eller lyckats vara precis där det behövdes för att få en lyckad vecka. TACK, de högre gudarna att detta sker emellanåt så självförtroendet går upp en bit igen.:bow:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 469
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ridskoleridningen har kommit igång igen på allvar efter sommaren nu. Förrförra veckan fick jag rida en dressyrlektion på lakritstrollet...
Svar
0
· Visningar
357
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Vad kunde vara bättre tröst efter förra veckans dystra konstaterande att min ridkänsla var död, än att få sitta på två av mina sex...
Svar
0
· Visningar
303
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp