Jag är ledsen...

MissFideli

Trådstartare
... Abbie är ju såld till Danmark, allt är klart och handpenningen påväg hit. Ändå är jag så ledsen att jag inte kunde koncentrera mig idag på jobbet. Är det så här att vara uppfödare, eller blir det bättre? Just nu vill jag bara ta alla mina missar och rymma lååååååångt bort. :(
 
Fast vill du nåt anseende som uppfödare måste du nog sälja nån unge nån gång...

Cheer up - det här ska du ju vara stolt över.

mandalaki
 
Sant. Men dom har 16 katter nu och så 2 Britter påväg. Fast hon berättade att hon går hemma med sitt lilla barn så det finns väl tid till alla katterna antar jag. Hoppas jag... :crazy:
Jag är nog sveriges blödigaste och fjantigaste människa :mad: :o
 
Men du kan ju inte behålla alla..... :crazy:
Det är ju skitkul att du fick en export på första kullen.... :D
 
Varför inte ? :confused: :angel:
Ja, det ser nog bra ut i papprena med en export sådär och jag är jättenöjd. Men det är så sorgligt att sälja ju :cry:
Äsch, det blir bättre när hon är levererad och klar. Hoppas jag :smirk:
 
Det är jättetungt att lämna ifrån sig de små guldklimparna. Så är det. Men belöningen kommer senare när man får små rapporter om hur det går med dem i de nya hemmen och när man hälsar på och ser hur bra katterna mår. Jag sålde en av mina grabbar till en uppfödare som har runt 10 katter hemma så det är klart att jag oroade mig lite för att lillgrabben skulle bli lite åsidosatt, men icke. Han har det alldeles utmärkt i sitt nya hem. Han trivs med sina nya ägare och de avgudar honom. Så att uppfödaren redan har många katter tycker jag inte att du skall se som något negativt.

Det blir nog bra ska du se. Men tungt är det att lämna bort de små.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 690
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok Lägenheten är helt kaos. Så till helgen ska jag röja lite vilket jag måste för jag ska få hit en diskmaskin som jag insåg jag nog måste...
Svar
6
· Visningar
1 250
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 632
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
646
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp