Jag är orolig för seniorerna!

Ser de ut så här?

flugsvamp20foto20s-o20larsen1.jpg


Har hört från säker källa att de ska vara väldigt goda.
Dom såg riktigt goda ut. Så blanka och röda... Ungefär som mina favoritäpplen, vaxade och besprutade Red delicious... Kan du skicka upp några? Häruppe är hälften fortfarande frystorkat.
 
Är hon proffs på regnbågspruttar?
Jag vänder mig bara till proffs. Det bästa för de bästa osv osv osv.
Då kan du vända dig till mig :idea:.
MAMMOR pruttar enbart doft av rosor och regnbågar!! Om du inte är en MAMMA så är du på väg att bli en :angel:...
(och tro inte på de som hävdar att man är en dålig MAMMA om man talar om att det är så för BARNET... )
 
Jag svär på min mormors lama att det inte kan vara lagligt att röka svampar i så kopiösa mängder som ni uppenbart gör. Ser ni inte att ni SPRIDER ert beteende till ANDRA? Hur skulle världen se ut om alla använde dessa suspekta svampar ni funnit? Det skulle inte FUNGERA. Nu är det NOG! Tråd efter tråd spårar ur. Ni är som en enda stor tågolycka allihop :nailbiting:
Schhhhhhhhh, nu ska inte du häda :devil:.
Du är bara avis, men lugn... svamparna räcker till dig också :up:.
Så chilla lite nu, ta en svamp och ett glas Tequila så blir du :banana:

Tågolycka, pfffsss - liten urspårning bara... :angel:
 
Jag är inte den som är den och jag är inte den som skapar intriger eller hittar på en massa fuffens om folk och fä. Jag generaliserar ogärna och alla är ju individer (yadayadayada).

Men kära seniorer. Det som sker är inte HÄLSOSAMT. Jag svär på min mormors lama att det inte kan vara lagligt att röka svampar i så kopiösa mängder som ni uppenbart gör. Ser ni inte att ni SPRIDER ert beteende till ANDRA? Hur skulle världen se ut om alla använde dessa suspekta svampar ni funnit? Det skulle inte FUNGERA. Nu är det NOG! Tråd efter tråd spårar ur. Ni är som en enda stor tågolycka allihop :nailbiting:

Tänk på BARNEN för guds skull!

Härligt med en till tråd som kommer spåra ur!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp