"Jag är fortfarande i chock"

Sv: "Jag är fortfarande i chock"

Han borde kanske satsa på dressyr istället :devil:. Terrängen gick ju inge vidare direkt.
Såg du hela terrängen? Med tanke på att du gör ett sådant uttalande. Jag tycker han var relativt duktig, hade säkert dragit på sig en hel del tidsfel men hans fall känns som mer otur och en liten missbedömning än orutin och okunskap. Det fanns betydligt mer skrämmande ritter, Mary Kings till exempel, och hon har tillhört världseliten länge.

Håller med, utan att vara särskilt kunnig så red han väl knappast dåligt i terrängen? Tycker enormt synd om honom faktiskt.

Tycker också synd om honom! Han var inte alls dålig. Och han var så glad efter dressyren.

Tyckte synd om den japanske buddhist munken också.

Hade gärna sett japanerna kvar i tävlingen.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den 30 juli 2012. Greenwich Park i London. OS-terräng. Det var en magisk dag där Sara Algotsson Ostholt tog ledningen med Wega. Här kan...
Svar
0
· Visningar
494
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter OS i dressyr har börjat och de båda svenska debutanterna Mads Hendeliowitz och Juliette Ramel rockade. Ramel är sexa när halva...
Svar
0
· Visningar
280
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter OS i fälttävlan har startat. Britten William Fox-Pitt leder efter första dagens dressyr. Linda Algotsson är 24:a med 50,9 och Frida...
Svar
0
· Visningar
395
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholt och hennes silverhäst från OS i London toppar en CIC** i holländska Renswoude efter den inledande dressyren på...
Svar
0
· Visningar
402
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka